Vore trevligt med bilder på de som modererar
10 inlägg
• Sida 1 av 1
bild på hur ni ser ut ,men förstår att det är för mycket begärt!
Admin: förtydligade rubriken
Admin: förtydligade rubriken
Vore trevligt med en
Jag håller med dig, men vi har faktiskt två bildtrådar.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Vore trevligt med en
Jag säger fortfarande samma sak som förra gången frågan var uppe:
Mats skrev:Så mycket vill jag inte lämna ut mig att jag lägger ut ett foto på mig på ett forum där precis vem som helst kan läsa.
Vore trevligt med en
Jag personligen vill välja vem jag avslöjar mitt utseende för så jag kommer förbli annonym för den öppna delen av forumet.
ibland kan folk ha svårt att fråga om lösningar om sina problem då de kan bli identifierade.
ibland kan folk ha svårt att fråga om lösningar om sina problem då de kan bli identifierade.
Vore trevligt med en
om 5-10 år kanske. (förhoppningsvis)
När AS är lika vanligt som NT och AS ses som nånting bra och inte som nånting alla mördare och pedofiler har, då kanske man vågar lägga in en bild.
När AS är lika vanligt som NT och AS ses som nånting bra och inte som nånting alla mördare och pedofiler har, då kanske man vågar lägga in en bild.
Vore trevligt med en
mikael skrev:bild på hur ni ser ut ,men förstår att det är för mycket begärt!
Nej menade dom här:
Alien, mnordgren, lillmupp, Titti, atoms
Vore trevligt med en
mikael skrev:mikael skrev:bild på hur ni ser ut ,men förstår att det är för mycket begärt!
Nej menade dom här:
Lite oklar med vad du ville i din orginal post då.
Men även om du menade just administratörerna så är ju det fortfarande så att det redan finns 2 bildtrådar, och har man valt att inte lägga ut sin bild där så är man nog inte intresserad av att lägga ut sin bild i en tredje tråd. (Som dessutom är skapad i en del av forumet som är till för att diskutera regler och dylikt)
Admin:
När det gäller att lägga upp bilder är det likadant för de som modererar som för alla andra, man gör det i en vanlig bildtråd om man känner för det helt enkelt.
När det gäller att lägga upp bilder är det likadant för de som modererar som för alla andra, man gör det i en vanlig bildtråd om man känner för det helt enkelt.
Instämmer.
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
mikael skrev:mikael skrev:bild på hur ni ser ut ,men förstår att det är för mycket begärt!
Nej menade dom här:
Mig har du sett eftersom du var på träffen i Norrköping 2011.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter