ont i huvudet dan efter
5 inlägg
• Sida 1 av 1
ont i huvudet dan efter
Är det flera här som känner sig riktigt dåliga altså mår lite illa huvudvärk Dan efter ni har varit på fest med mycket stoj och stim trots att man varit nykter hela tiden? Och i så fall är det vanligt och går det att förebygga?
ont i huvudet dan efter
Ja, i synnerhet om det gäller vissa typer av tillställningar där det ska vara högtidligt, fint, välklätt och regisserat.
Jag blir sällan eller aldrig sjuk men får ofta huvudvärk.
Min bästa lösning är att inte vara där.
Jag blir sällan eller aldrig sjuk men får ofta huvudvärk.
Min bästa lösning är att inte vara där.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
ont i huvudet dan efter
Det är egentligen inte mycket att tillägga där, huvudvärken är nästan garanterad. Blir det mer än ett par timmars tillställning kommer huvudvärken redan medan det håller på. Det är väll någon sorts spänningshuvudvärk.
ont i huvudet dan efter
Huggorm skrev:Det är väl någon sorts spänningshuvudvärk.
Jo. Vissa människor är av naturen väldigt ansträngande dessutom.
Att smacka, vifta med händerna, 'vissla' genom näsan vid andning, plötsliga skrik med mera irriterar mig. Otroligt jobbigt med folk som avbryter eller vägrar lyssna också.
Rättade stavfelet i det citerade.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
ont i huvudet dan efter
Jag får undantagslöst spänningsvärk i käke och huvud efter jag varit social med tre eller fler människor samtidigt. Jag trodde först min värk berodde på att min käke inte har ett helt typiskt utseende men enligt tandläkaren fungerar den som den ska. Jag skyller värken på min AS nu.
Återgå till Övriga Aspergerfrågor