Aspergare sökes till kort dokumentärfilm!
10 inlägg
• Sida 1 av 1
Hej!
Jag går på en dokumentärfilmskola och en av mina klasskamrater är intresserad av att komma i kontakt med två bästisar som är aspergare, för att göra en film om. Det kommer vara en kortfilm, det är en skoluppgift, och det kommer vara ungefär en veckas filmning som ska göras inom tre veckor. Det hon är intresserad av att fånga är en stark relation mellan två personer. Om du är intresserad av det kan du höra av dig i ett pm för mer info!
Jag går på en dokumentärfilmskola och en av mina klasskamrater är intresserad av att komma i kontakt med två bästisar som är aspergare, för att göra en film om. Det kommer vara en kortfilm, det är en skoluppgift, och det kommer vara ungefär en veckas filmning som ska göras inom tre veckor. Det hon är intresserad av att fånga är en stark relation mellan två personer. Om du är intresserad av det kan du höra av dig i ett pm för mer info!

Det kanske vore bra om du kompletterade med information om var i landet de tänker spela in.
Att inte tala om orten, eller att ange telefonnummer utan riktnummer brukar betyda stockholm. 

- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Ja, vaddå ba liksom.. Stockholm är universums medelpunkt. Haven finns i en cirkel runt stadskyrkan och alla planeter samt sol snurrar runt denna stockholmscenter. Övriga himlaobjekt som inte är tillnärmevis viktigare än 08 snurrar långt borta men med sköna armbågsholm i mitten. 
Två aspergare som är "i fas" lär nog kunna bjuda på närmast telepatisk relation

Två aspergare som är "i fas" lär nog kunna bjuda på närmast telepatisk relation

- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
Av detta inlägg att döma har ni fel, jag skulle tippa att östra Småland är ett mer lämpligt område att gissa på...
dipsy skrev:Precis vart som helst! Är svaret på vart.
Så om någon skulle svara att han/hon bor i Sydney och är kompis med en annan aspie så skulle ni resa dit? Det är inte bara svenskar på det här forumet.
Återgå till Övriga Aspergerfrågor