SKITMUSIK!
SKITMUSIK!
Nej, dansen är inte rolig, nej, låten rokkar inte, nej sångaren är inte sexig, nej det är inte roligt bara för den sjungs på koreanska etc.
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
SKITMUSIK!
Genren Techno-trance med säckpipipor.
All trance och techno som känns som att man bör dansa en slags töntig variant av riverdance shuffle till är väldigt fel rent generellt.
All trance och techno som känns som att man bör dansa en slags töntig variant av riverdance shuffle till är väldigt fel rent generellt.
SKITMUSIK!
Eftersom jag själv skriver musik och nog är mitt största intresse är det svårt att vara kategorisk. T.ex. Dansband, Rap och brutalare Metal har jag märkt har sina undantag. Har dock problem med modern klassisk musik, som mest låter som en massa tut och skrän, och även om jag förstår det geniala i det experimentella har jag helt enkelt inte tålamod eller ork att sätta mig in i det.
Jag har också sagt att det inte finns bra eller dåliga låtar, utan att det bara är ett mått på hur fullständig låtidén var. Så anledningen att så mycket musik idag känns ganska tjatig och inspirerad är förmodligen att tid inte finns att utveckla låtideerna fullt ut, eller att de som skriver musiken helt enkelt inte är utvecklade låtskrivare och därför inte kan/ vet hur man utvecklar en låtidé.
Jag har också sagt att det inte finns bra eller dåliga låtar, utan att det bara är ett mått på hur fullständig låtidén var. Så anledningen att så mycket musik idag känns ganska tjatig och inspirerad är förmodligen att tid inte finns att utveckla låtideerna fullt ut, eller att de som skriver musiken helt enkelt inte är utvecklade låtskrivare och därför inte kan/ vet hur man utvecklar en låtidé.
- joey_truelove
- Anslöt: 2011-09-28
SKITMUSIK!
tyckte det var en pinsam låt då, tycker det fortfarande...
- Braincandy
- Anslöt: 2012-09-27
SKITMUSIK!
All house, trance och techno. Forutom dj Adolf, dj Himmler, dj Stalin, dj 1933 mfl.
Swedish House Mafia förtjänas att hatas. Ogillar musiken och "artisterna" bakom skiten. Ibland vore det kul om Sverige var ett auktoritärt land.
Swedish House Mafia förtjänas att hatas. Ogillar musiken och "artisterna" bakom skiten. Ibland vore det kul om Sverige var ett auktoritärt land.
- dasunbedingte
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2012-07-23
Återgå till Intressanta intressen