Mår skit just nu.
Re: Mår skit just nu.
kullan skrev:Jag kan inte sova. Försökte men misslyckades. Jag är trött men när lampan slocknar så far ögonen upp igen. suck!
Har samma problem.
Får du inte gå som i dvala
Menar du möjligen att du också skulle sova till 14.00 om du fick?
Det skulle jag också, om jag fick
Jag var lite otydlig. Menade att jag periodvis också har problem med att somna.
Men det är egentligen helt självförvållat. Inträffar så fort jag slarvar med mina rutiner.
Menar du möjligen att du också skulle sova till 14.00 om du fick?
Det skulle jag också, om jag fick
Jag var lite otydlig. Menade att jag periodvis också har problem med att somna.
Men det är egentligen helt självförvållat. Inträffar så fort jag slarvar med mina rutiner.
Jag är en nattuggla alltså. Men den dygnsrytmen är inte "kompatibel" med familjelivet.
Jag kan inte sova när det är kallt i rummet och med det menas under 23-24 grader.... Sover som bäst när ingen annan kan sova dvs när det är värmebölja ute, kryper då under mitt duntäcke och sover riktigt gott. Längtar till nästa sommar så tills dess får jag må skit.... =((((
Tiblan skrev:Jag kan inte sova när det är kallt i rummet och med det menas under 23-24 grader.... Sover som bäst när ingen annan kan sova dvs när det är värmebölja ute, kryper då under mitt duntäcke och sover riktigt gott. Längtar till nästa sommar så tills dess får jag må skit.... =((((
Sköldkörtelproblem?...
Joakoni skrev:Tiblan skrev:Jag kan inte sova när det är kallt i rummet och med det menas under 23-24 grader.... Sover som bäst när ingen annan kan sova dvs när det är värmebölja ute, kryper då under mitt duntäcke och sover riktigt gott. Längtar till nästa sommar så tills dess får jag må skit.... =((((
Sköldkörtelproblem?...
Nope. Testad flera gånger och varit sådan sedan jag var liten.
Det börjar kännas som att en mörk,kall och fuktig film sakta försvinner från mig nu. Jag börjar åter se ljuset tror jag. Det känns helt annorlunda mot förra året vid denna tiden.
Mår skit just nu.
kullan skrev:Det börjar kännas som att en mörk,kall och fuktig film sakta försvinner från mig nu. Jag börjar åter se ljuset tror jag. Det känns helt annorlunda mot förra året vid denna tiden.
Snart är det denna tid igen, bara 21 dagar dit.
Mår skit just nu.
Joakoni skrev:Jag är en nattuggla alltså. Men den dygnsrytmen är inte "kompatibel" med familjelivet.
Jag har det på samma sätt. Tänker på samma sätt som du.
Mår skit just nu.
Detta kommer kanske låte lite små dumt men att köpa in D-vitamin tillskot och äta några Citrusfrukter (c-viamin,fruktos) dämpar det lite grand vilket kan vara ganksa skönt. en promenad varje dag och röra sig är rekomenderat..
låter som en steril läkare här men inte menat som så har själv extra tungt under vintern fast jag har testat med detta sen nu i höst och jag tycker det hjälper lite och det är iallfall något.
allt kommer bli bättre även om det käns som et ankare drar ned en i mörkret biter man ihopp och tar vara på de små positiva tingen runt en så rostar kedjan som håller en fast och man kan simma upp till ytan och ljuset igen visst att det kommer kräva lite av en själv och lite kraft tag men ge alldrig upp livet är oberäkneligt men det betyder inte att det är något negativt.
/MrZ
låter som en steril läkare här men inte menat som så har själv extra tungt under vintern fast jag har testat med detta sen nu i höst och jag tycker det hjälper lite och det är iallfall något.
allt kommer bli bättre även om det käns som et ankare drar ned en i mörkret biter man ihopp och tar vara på de små positiva tingen runt en så rostar kedjan som håller en fast och man kan simma upp till ytan och ljuset igen visst att det kommer kräva lite av en själv och lite kraft tag men ge alldrig upp livet är oberäkneligt men det betyder inte att det är något negativt.
/MrZ
Mår skit just nu.
Samma problem här, känns ju bättre att fler har det men... det är inget man önskar att folk skall behöva genomleva..
Är sjukt trött på precis allt, specielt myndigheter, som arbetförmedlingen liljeholmen som verkar göra allt för att ta bort SIUS (det är för dyrt) Korksskallar om de bara fattade hur viktigt det är.....
Är sjukt trött på precis allt, specielt myndigheter, som arbetförmedlingen liljeholmen som verkar göra allt för att ta bort SIUS (det är för dyrt) Korksskallar om de bara fattade hur viktigt det är.....
Mår skit just nu.
jag mår också skit men jag försöker ändå alltid finnas där för folk som inte mår bra. så ifall ni vill prata så gör det med mig.. jag säger inget om vad vi pratar om för jag vet hur jobbigt vissa kan ha det. själv bär jag på en hel del jobbiga saker som har hänt i mitt liv. jag förstår er helt rakt. jag finns där alltid för er och det vill jag att ni ska veta.
kram
kram
Mår skit just nu.
emoheart skrev:jag mår också skit men jag försöker ändå alltid finnas där för folk som inte mår bra. så ifall ni vill prata så gör det med mig.. jag säger inget om vad vi pratar om för jag vet hur jobbigt vissa kan ha det. själv bär jag på en hel del jobbiga saker som har hänt i mitt liv. jag förstår er helt rakt. jag finns där alltid för er och det vill jag att ni ska veta.
kram
Tack det samma. Bara peta till om det är något.
Återgå till Övriga Aspergerfrågor