Göteborg 14/12: AW igen, italiensk mat INSTÄLLT!

Allt om Aspergerträffar

Moderatorer: Alien, atoms

Sv: Re: Göteborg 14/12: AW igen, italiensk mat (buffé med lå

Inläggav Bror Duktig » 2012-12-13 10:53:10

KB-inf skrev:Jag kommer. Kan inte utläsa någon starttid dock. Jag kan tidigast anlända till restaurang klockan 16:15-16:30. När börjar ni?

Typ 15:30.

Jag uppdaterar senare, upptagen med Luciatåg i barnens skola nu.
Bror Duktig

Anslöt: 2008-07-18

Göteborg 14/12: AW igen, italiensk mat (buffé med lågt pris)

Inläggav Svarta » 2012-12-13 21:03:37

Hur blir det imorgon, är det någon idé att åka in?
Svarta

Anslöt: 2011-11-15

Inläggav Bror Duktig » 2012-12-13 23:59:03

Hej! Är hemma nu.

Det verkar ju vara du och jag som kan komma före 16. 18 slutar de med maten på det där stället, så man bör ju säkert vara där senast 16:30. Sedan vet jag inte om det blir fullsatt heller då. Folk slutar ofta jobbet 16.

Jag kan komma in, men det kan ju bli så att det bara blir du (svarta) och jag först, och att andra kommer senare. KB-inf verkar ju kunna komma till ätandet, medan Undefined med väninna kanske inte hinner det.

Så vad tycker ni? Jag kan komma ändå. Vi skulle kunna ses 15:30 vid Järntorget, svarta, och sedan gå till restaurangen och börja, och så anländer KB-inf sedan.

Är HEMMA tills jag åker i morgon, cå jag ska nog kunna svara bättre än denna jävulsdag till stressdag. Har varit helt yr och konstig av allt.
Bror Duktig

Inläggav Svarta » 2012-12-14 10:13:41

Jag har fått lite saker att göra nu!

Ett brev damp ned i brevlådan, vilket jag märkte igår kväll. Jag har kommit in på en traineeutbildning, vilket jag inte hade räknat med... Och jag måste ringa en massa samtal om mina möjligheter att hoppa på den och få lite hjälp i processen.

Så nu vet jag inte om jag hinner och orkar hursomhelst! :( Fan, känner mig som världens svikare. Men jag har bara till nästa vecka på mig att svara, och jag bör ha hittat en praktikplats som jag kan hänvisa till på svarsblanketten. STRESS! Det känns som om huvudet skall sprängas. :( :-)051
Svarta

Inläggav Bror Duktig » 2012-12-14 11:00:08

Du behöver inte känna dig som en svikare. Jag har ju dessutom reservplaner.

Frågan är om det inte bör ställas in helt då. Jag ser det som lite problematiskt att jag lämnar min man hemma för att gå ut på AW ensam med en annan man (förutom med vissa väletablerade som även min man träffat). Och om Undefined kommer efter maten, så blir det ju ändå inte mycket tid att umgås om jag åker vid 20-21.

Undefined och KB-inf, vad säger ni?

Vi kan planera in Alta Marea till någon gång efter jul/nyår.
Bror Duktig

Inläggav Svarta » 2012-12-14 11:34:05

Bror Duktig skrev:Du behöver inte känna dig som en svikare. Jag har ju dessutom reservplaner.

Frågan är om det inte bör ställas in helt då. Jag ser det som lite problematiskt att jag lämnar min man hemma för att gå ut på AW ensam med en annan man (förutom med vissa väletablerade som även min man träffat). Och om Undefined kommer efter maten, så blir det ju ändå inte mycket tid att umgås om jag åker vid 20-21.

Ja, det blev ju tämligen rörigt nu och dessutom dålig uppslutning... :(
Svarta

Inläggav Bror Duktig » 2012-12-14 11:45:33

Jag får bestämma fort helt enkelt. Alternativt för mig idag, är att använda dagen åt att köpa dator till sonen som fyller år, och då behöver jag åka nu. Hade ju planerat AW med maken annars, men det är bättre att få detta gjort om jag ändå har en dag över. Har fått för mycket utbrändhetskänningar det senaste. Maken och jag kan lika gärna äta lunchmat och slippa be om barnpassning o.s.v.

Troligen blir det inget vettigt ikväll ifall vi bara är ett par och ändå inte från start.

Jag får bestämma fort då, och ställer in det.

Alltså: AW i kväll är INSTÄLLT. Planerar in samma AW i början av nästa år, efter helgerna och vad det kan vara som stör.
Bror Duktig

Göteborg 14/12: AW igen, italiensk mat INSTÄLLT!

Inläggav KB-inf » 2012-12-14 17:13:52

Bror Duktig skrev:Du behöver inte känna dig som en svikare. Jag har ju dessutom reservplaner.

Bror Duktig skrev:
Alltså: AW i kväll är INSTÄLLT. Planerar in samma AW i början av nästa år, efter helgerna och vad det kan vara som stör.

Låter bra att skjuta på AW:n, är ju alltid roligt om man blir några stycken. Jag siktar på att vara med på nästa.
KB-inf

Anslöt: 2008-09-02

Sv: Göteborg 14/12: AW igen, italiensk mat INSTÄLLT!

Inläggav Bror Duktig » 2012-12-14 17:17:26

Vad bra. Kanske för optimistiskt av mig att lägga in så mycket så snabbt. Tänkte mest passa på innan juluppehållet.

Tror det är bra för mig att ta det lugnt också, var lite väl yr igår.
Bror Duktig

Återgå till Träffar

Logga in