Högklackade skor
Högklackade skor
Blir sådär fascinerad igen känner jag. Folk som ärligt har passion för skor. Minns när jag var yngre, trodde då på fullaste allvar att människor låtsades när de talade om sådan här passion - idag inser jag att de inte alls låtsas men fascinationen släpper liksom inte.
Högklackade skor
Svarta skrev:kullan skrev:Dom där kan man ju inte gå i.
Kullan, det är skor för sängkammaren...
Ska man ha skor där oxå?
Högklackade skor
kullan skrev:Svarta skrev:kullan skrev:Dom där kan man ju inte gå i.
Ska man ha skor där oxå?
jag har också undrat om det varför man ska ha skor på sig i sovrummet ?
Senast redigerad av elle 2012-11-15 10:51:13, redigerad totalt 1 gång.
Högklackade skor
elle skrev:jag har också undrat om det varför man ska ha sko på sig i sovrummet ?
För att stimulera mannen visuellt?
Högklackade skor
tahlia skrev:elle skrev:jag har också undrat om det varför man ska ha sko på sig i sovrummet ?
finns ju andra saker också
Högklackade skor
tahlia skrev:elle skrev:jag har också undrat om det varför man ska ha sko på sig i sovrummet ?
ha hemska och obekväma skor på sig för att stimulera visuellt mannen konstigt.
Högklackade skor
Charlie72 skrev:tahlia skrev:elle skrev:jag har också undrat om det varför man ska ha sko på sig i sovrummet ?
Absolut, men jag skulle aldrig klara av att trampa på en karl på det viset.
Högklackade skor
tahlia skrev:Charlie72 skrev:tahlia skrev:
Absolut, men jag skulle aldrig klara av att trampa på en karl på det viset.
Hahaha
Högklackade skor
Jag får bara sendrag i hela foten när jag ser bilden. Undrar om killen gillar det med. Att jag får sendrag. Blåvägrar.
Högklackade skor
kullan skrev:Svarta skrev:kullan skrev:Dom där kan man ju inte gå i.
Ska man ha skor där oxå?
Det finns de som tänder på det, det är långt ifrån ovanligt.
Högklackade skor
elle skrev:tahlia skrev:elle skrev:jag har också undrat om det varför man ska ha sko på sig i sovrummet ?
ha hemska och obekväma skor på sig för att stimulera visuellt mannen konstigt.
Vissa människor tänder på att känna sig utlämnade och i underläge. Det kan handla om det också (eftersom det är ju svårt att "rymma" med dessa klackar), utöver faktumet att vissa tänder på klackar och lack såsom dessa rent fetischistiskt. Alltså, känner sig sexiga i sina favoritmaterial et.c.
Högklackade skor
Ja, det kommer definitivt stimulera mannen visuellt enligt min syn : - )tahlia skrev:elle skrev:jag har också undrat om det varför man ska ha sko på sig i sovrummet ?
- Rest is best
- Inaktiv
- Anslöt: 2012-11-08
Högklackade skor
JAG HÅLLER OCKSÅ MED BÅDA TVÅ!Svarta skrev:Charlie72 skrev:Har haft högklackat på mig några få gånger i livet och måste säga att dom som kan gå snyggt i såna är få, men kan man det är det snyggt som fan
Håller helt med!
- Rest is best
- Inaktiv
Högklackade skor
Är de främsta anledningarna till att folk väljer högklackat att de vill känna sig sexiga o attraktiva? Inför sig själva/och eller partner och/eller världen?
Varför locka till sig andra om man redan har en partner?
Jag förstår verkligen inte detta fenomen, känner mig rätt aspig när d kommer till detta. Och ja, jag har mellan-/låglackade skor som jag använder i perioder men jag kan inte säga att jag trivs med ljudet som blir mot asfalten..
Jag förstår verkligen inte detta fenomen, känner mig rätt aspig när d kommer till detta. Och ja, jag har mellan-/låglackade skor som jag använder i perioder men jag kan inte säga att jag trivs med ljudet som blir mot asfalten..
Högklackade skor
Alltså, allvarligt talat så skulle jag hellre ha 10 centimetersklackar i sovrummet än på stan. Ju mindre man behöver gå i dem desto bättre
(är lite bitter just nu eftersom mina nya skor har förvandlat mina hälar till köttfärs. Jäkla skor! De är inte ens högklackade utan ser jättebekväma ut. Ha! Snacka om att skenet bedrar. Dyra var de också! Snacka om att jag känner mig lurad... )
(är lite bitter just nu eftersom mina nya skor har förvandlat mina hälar till köttfärs. Jäkla skor! De är inte ens högklackade utan ser jättebekväma ut. Ha! Snacka om att skenet bedrar. Dyra var de också! Snacka om att jag känner mig lurad... )
Högklackade skor
Flinta skrev:Är de främsta anledningarna till att folk väljer högklackat att de vill känna sig sexiga o attraktiva? Inför sig själva/och eller partner och/eller världen?
Jag klär mig alltid för min egen skull, och aldrig för någon annans. Om jag känner mig fin så kommer antagligen andra att se mig som det också, med tanke på vad jag då utstrålar.
Högklackade skor
Gafsan skrev:Alltså, allvarligt talat så skulle jag hellre ha 10 centimetersklackar i sovrummet än på stan. Ju mindre man behöver gå i dem desto bättre
*blåsa på Gafsans stackars fötter*
Högklackade skor
Högklackat är grymt sexigt på kvinnor....både på gatan och i sängen
- Kostymhippie
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2011-10-12
Högklackade skor
Tycker ni att jag är knäpp för att jag har det här intresset?
- Rest is best
- Inaktiv
Högklackade skor
Tycker ni att jag är knäpp för att jag har det här intresset?
- Rest is best
- Inaktiv
Högklackade skor
Flinta skrev:Varför locka till sig andra om man redan har en partner?
För att iaf för många NT tjejer är bekräftelse livsluft..
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
Återgå till Intressanta intressen