Utställning med verk av bla aspisar/auties
9 inlägg
• Sida 1 av 1
Vet inte exakt hur många av oss som ställer ut som har en AST-diagnos, men vet att det iaf finns 3 av oss med. Resten har olika diagnoser vet jag, men inte vilka, men de är alla duktiga ^^
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
Är det ett dagcenterprojekt?
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Sv: Re: Utställning med verk av bla aspisar/auties
KrigarSjäl skrev:Är det ett dagcenterprojekt?
Det där var en klart oförskämd fråga. När tänker du fatta att det är en väsenskillnad mellan daglig verksamhet och dagcentral.
Och det äger rum på den hemliga orten Stockholm..
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
KrigarSjäl skrev:Är det ett dagcenterprojekt?
Ger mig själv en tillsägelse. Skrev för fort.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
Det är på en daglig verksamhet ja, men det finns ingen där som har något intellektuellt funktionshinder om det är det du undrar. Alla som går där har själv fått välja vart de vill vara och de som går där har ett genuint intresse för att skapa. Ledarna är utbildade inom de delar de jobbar med, tex är hon som är ledare för fritt måleri-gruppen utbildad bla bildterapeut.
- KaosPrinsessa
KaosPrinsessa skrev:Det är på en daglig verksamhet ja, men det finns ingen där som har något intellektuellt funktionshinder om det är det du undrar. Alla som går där har själv fått välja vart de vill vara och de som går där har ett genuint intresse för att skapa. Ledarna är utbildade inom de delar de jobbar med, tex är hon som är ledare för fritt måleri-gruppen utbildad bla bildterapeut.
Och du, Kaos, har väl till och med en rätt hög IQ om jag inte minns fel?
KaosPrinsessa skrev:Det är på en daglig verksamhet ja, men det finns ingen där som har något intellektuellt funktionshinder om det är det du undrar. Alla som går där har själv fått välja vart de vill vara och de som går där har ett genuint intresse för att skapa. Ledarna är utbildade inom de delar de jobbar med, tex är hon som är ledare för fritt måleri-gruppen utbildad bla bildterapeut.
Ok, då är jag med. Glöm det jag skrev tidigare och lycka till!
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
Det är vad jag fått höra iaf.Fortytwo skrev:Och du, Kaos, har väl till och med en rätt hög IQ om jag inte minns fel?
KrigarSjäl skrev:Ok, då är jag med. Glöm det jag skrev tidigare och lycka till!
Ok, tack ^^
- KaosPrinsessa