Aspig nattsegling redan inatt - Pemer o Matte redan anmälda
8 inlägg
• Sida 1 av 1
Aspig nattsegling redan inatt - Pemer o Matte redan anmälda
kl 17:40 fick vi iden att segla från Slagsta marina till ärmdö inatt, nu söker vi akut flera gastar för nattseglingen, vi åker om ett par tre fyra timmar men går även bra att hoppa på under färdvägen.
Hör av er genom forumet eller ring mig (0704322204) eller om ni har Matte eller Pemers nummer så går det jättebra att ringa dem med. Observera att vi kommer pasera innerstan.
Vi är som sagt akut behov av sällskap av flera, ingen sjövana krävs.
Tomtenissa nu har du din chans att hänga med, eller som matte precis sa även tomtenissor e välkomna.
Hör av er genom forumet eller ring mig (0704322204) eller om ni har Matte eller Pemers nummer så går det jättebra att ringa dem med. Observera att vi kommer pasera innerstan.
Vi är som sagt akut behov av sällskap av flera, ingen sjövana krävs.
Tomtenissa nu har du din chans att hänga med, eller som matte precis sa även tomtenissor e välkomna.
Senast redigerad av Fredrik 2011-05-04 14:00:09, redigerad totalt 1 gång.
Re: Aspig nattsegling redan inatt - Pemer och Matte redan an
Om ni kanske fortsätter inåt landet, lite nordväst till, så hoppar jag gärna på här vid Klarälven...
*vill också*
*vill också*
Senast redigerad av mitzerl 2011-05-04 14:00:09, redigerad totalt 1 gång.
Seglar ni förbi skåne?
Senast redigerad av Savanten Svante 2011-05-04 14:00:09, redigerad totalt 1 gång.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
En tur genom Dalälven?
Senast redigerad av Fighterbabe 2011-05-04 14:00:09, redigerad totalt 1 gång.
- Fighterbabe
- Anslöt: 2007-10-26
Re: Aspig nattsegling redan inatt - Pemer och Matte redan an
Fredrik skrev:Vi är som sagt akut behov av sällskap av flera, ingen sjövana krävs.
Hojta om ni går Göta Kanal ner mot Göteborg, då ska jag försöka göra mig ledig någon dag.
Senast redigerad av Titti 2011-05-04 14:00:09, redigerad totalt 1 gång.