Att äta är gott i Stockholm (Govindas på torsdagar)
Re: Att äta är gott i Stockholm (Govindas på torsdagar)
Tack för i kväll på solig Govinda! 4 st blev vi. Govindas har semesterstängt 22-30 juli sedan.
- mondo beyondo
- Anslöt: 2007-07-04
Trevligt som vanligt! Citronglassen var god!
Trevligt med alla som kom, extra kul med uppväxtstadssnacket efteråt, tack allihop
Planerar att dyka upp, kan det möjligen bli parken med tanke på det fina vädret idag?
Eftersom det verkar som att Govindastorsdagarna håller på att ändra utformning så kapar jag denna tråd en aning och berättar att denna torsdag kommer åtminståne jag att vara på våffelstället 50 meter bort från Govindas:
topic27222.html
topic27222.html
Idag har våffelstället stängt enligt deras hemsida.nano skrev:Eftersom det verkar som att Govindastorsdagarna håller på att ändra utformning så kapar jag denna tråd en aning och berättar att denna torsdag kommer åtminståne jag att vara på våffelstället 50 meter bort från Govindas:
topic27222.html
R.I.P
Tack för deltagandet.
Väl mött i framtiden.
Be your self!
Men va? Har ni slutat med Govindas-träffarna? Jag som äntligen hade bestämt mig för att faktiskt pallra mig dit snart... :3
- alonetogether
- Ny medlem
- Anslöt: 2012-02-15
alonetogether skrev:Men va? Har ni slutat med Govindas-träffarna? Jag som äntligen hade bestämt mig för att faktiskt pallra mig dit snart... :3
Kan tänka mig en träff där länge sen sist
mikael skrev:alonetogether skrev:Men va? Har ni slutat med Govindas-träffarna? Jag som äntligen hade bestämt mig för att faktiskt pallra mig dit snart... :3
Kan tänka mig en träff där länge sen sist
RIP Govindas men kan tänka mig det jag med faktiskt
Govindas är ojämna. Dessutom serverar de vare sig öl eller annan alkohol vilket inte gagnar matupplevelsen. Däremot gillar jag ashramdelen (där man sitter på golvet). Synd att det inte finns ett liknande ställe; med öl, med kött, minus hareramaharekrshna...
- lejonungen
- Anslöt: 2013-01-25