Vad kallar ni könet?
81 inlägg
• Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Vad kallar ni könet?
kullan skrev:Pegina är mitt förslag.
Hoppas att alla män börjar kalla sitt könsorgan för det från och med nu.
- svarabhaktivokal
- Anslöt: 2009-10-30
Vad kallar ni könet?
Dingelidong och poontang.
Nej, men allvarligt? Det beror på vem jag pratar med. Ordet penis är schysst, men det kvinnliga könsorganet är ett mysterium. Med all hysteri så vågar jag inte yttra något, så jag säger vagina. Det låter minst visuellt för mig och minst laddat. Säger man Puss-EY så blir det jobbigt ganska fort. Men ingen reagerar om man säger Ze-Kuken!
Men jag har klivit mer och mer åt att helt enkelt uttrycka det som könsorganet. Då är det enda man själv får ta emot är skit för att man är så försiktigt, men jag antar att jag kan ta den smällen istället för att starta en diskussion om något jag bryr mig mycket lite om.
Nej, men allvarligt? Det beror på vem jag pratar med. Ordet penis är schysst, men det kvinnliga könsorganet är ett mysterium. Med all hysteri så vågar jag inte yttra något, så jag säger vagina. Det låter minst visuellt för mig och minst laddat. Säger man Puss-EY så blir det jobbigt ganska fort. Men ingen reagerar om man säger Ze-Kuken!
Men jag har klivit mer och mer åt att helt enkelt uttrycka det som könsorganet. Då är det enda man själv får ta emot är skit för att man är så försiktigt, men jag antar att jag kan ta den smällen istället för att starta en diskussion om något jag bryr mig mycket lite om.
Senast redigerad av earlydayminer 2012-10-26 19:04:51, redigerad totalt 1 gång.
- earlydayminer
- Anslöt: 2008-03-11
Vad kallar ni könet?
Barnsligheten och Hemligheten. Sett från ett pojkperspektiv.
Kuken är lite barnslig och fittan är en klar hemlis. De är lite större än sina egna kläder.
Lennart Frimodig
Kuken är lite barnslig och fittan är en klar hemlis. De är lite större än sina egna kläder.
Lennart Frimodig
Vad kallar ni könet?
Sheyen skrev:soptunnan
Du bör nog fundera lite över hur du uppfattar dig själv, det där låter inget vidare!
Vad kallar ni könet?
Kuk/dick/penis och Fitta/pussy/vagina beroende på sammanhang och person.
- kvicksilver
- Anslöt: 2011-02-19
Vad kallar ni könet?
Miche skrev:Sheyen skrev:soptunnan
Du bör nog fundera lite över hur du uppfattar dig själv, det där låter inget vidare!
Varför bör jag fundera på det? Jag tycker att det är kul, ju.