Ink Master
6 inlägg
• Sida 1 av 1
Ink Master
Ink Master Sverige.
Ny tatueringsreality.
Den är snabbt producerad på känt realityvis men till skillnad från Miami Ink mm så är det fokus på tatuering mer än på kundernas motivval & hjärtknipande ursäkter att tatuera sig.
Här kan man faktiskt lära sig om olika stilar och att serien är svensk och inte amerikansk är värt mycket bara det.
Det är kunnigt och respekterat tatueringsfolk som sitter i juryn dessutom, hade det inte varit det hade jag inte tagit programmet på allvar.
http://www.tv6play.se/play/284785/?autostart=true
Ny tatueringsreality.
Den är snabbt producerad på känt realityvis men till skillnad från Miami Ink mm så är det fokus på tatuering mer än på kundernas motivval & hjärtknipande ursäkter att tatuera sig.
Här kan man faktiskt lära sig om olika stilar och att serien är svensk och inte amerikansk är värt mycket bara det.
Det är kunnigt och respekterat tatueringsfolk som sitter i juryn dessutom, hade det inte varit det hade jag inte tagit programmet på allvar.
http://www.tv6play.se/play/284785/?autostart=true
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Ink Master
KrigarSjäl skrev:och att serien är svensk och inte amerikansk är värt mycket bara det.
Är det inte, som brukligt åtminstone i kommersiella kanaler, mer eller mindre en en exakt kopia av det amerikanska originalet (Ink Master)?
Ink Master
Kanin skrev:KrigarSjäl skrev:och att serien är svensk och inte amerikansk är värt mycket bara det.
Är det inte, som brukligt åtminstone i kommersiella kanaler, mer eller mindre en en exakt kopia av det amerikanska originalet (Ink Master)?
Det är det säkert, men "alla talar svenska" som det heter.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
Ink Master
Låter intressant med ett svenskt perspektiv, lite skillnad från massproducerat skit från Over there!
Ink Master
Ja, man är ju av naturliga skäl intresserad av den svenska tatueringsscenen.
Det jag gillar är tekniksnacket runt en tatuerings uppbyggnad, det saknades nju nästan helt i Miami Ink och den där brittiska tatueringssåpan.
Jag är inte intresserad av att se på kändispromotion vilket det var frågan om där utan av tatuering som hantverk betraktat.
Gillar att de försökte förklara vad old school handlar om.
Det är många som fortfarande inte hajat det.
Det jag gillar är tekniksnacket runt en tatuerings uppbyggnad, det saknades nju nästan helt i Miami Ink och den där brittiska tatueringssåpan.
Jag är inte intresserad av att se på kändispromotion vilket det var frågan om där utan av tatuering som hantverk betraktat.
Gillar att de försökte förklara vad old school handlar om.
Det är många som fortfarande inte hajat det.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad