Varför måste mitt meddelande godkännas?
9 inlägg
• Sida 1 av 1
Jag skrev och frågade om det heter KLE-ma-tis eller kle-MA-tis. Då fick jag ett meddelande om att min post måste godkännas innan den kommer upp. Har jag fått någon varning på mig, eller vad har hänt?
Det verkar vara strul med rättighetssystemet. Vi försöker fixa detta så fort som möjligt. Sorry.
Forumet har varit lite av och på under kvällen. Förhoppningsvis är allt i sin ordning nu.
Sökte nyss på "chimpans" för att få tag i den här tråden. Fick en rullgardinsskylt med följande meddelande:
Vidare från sökresultaten kommer samma skylt ner när jag går till det här inlägget.
Aldrig sett den bloggen vad jag kan minnas. Gäller både enkel och avancerad sökning. Tycks inte gälla något annat sökord. Ingen aning om ifall felet ligger hos forumet eller min dator.
EDIT: Det tycks gälla källan till bilden i det inlägget.
och rutor för namn och lösenord.Om du vill se den här sidan måste du logga in på det här området på [en viss blogg, Z:s anm.]
Vidare från sökresultaten kommer samma skylt ner när jag går till det här inlägget.
Aldrig sett den bloggen vad jag kan minnas. Gäller både enkel och avancerad sökning. Tycks inte gälla något annat sökord. Ingen aning om ifall felet ligger hos forumet eller min dator.
EDIT: Det tycks gälla källan till bilden i det inlägget.
Zombie skrev:Sökte nyss på "chimpans" för att få tag i den här tråden. Fick en rullgardinsskylt med följande meddelande:och rutor för namn och lösenord.Om du vill se den här sidan måste du logga in på det här området på [en viss blogg]
Aldrig sett den bloggen vad jag kan minnas. Tycks inte gälla något annat sökord. Ingen aning om ifall felet ligger hos forumet eller min dator.
Det där inträffar när ett inlägg innehåller en bild som är länkad från en annan site. Av någon anledning har sidan där bilden huserar blivit skyddad med ett lösenord och det är därför du får upp inloggningsrutan. Jag har tagit bort bildlänken nu.
Jaha, det var så enkelt. Tack för beskedet. Vilka grundläggande lapsusar de där förstarangshjärnorna lämnar ibland...
Jag har plötsligt inte behörighet att läsa artiklarna. Relaterat till samma problem med rättigheter?
- Tintomara Ariadne
- Anslöt: 2009-03-04
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter