Känner mig nedslagen...
3 inlägg
• Sida 1 av 1
Känner mig nedslagen...
Känns som det kommer gå åt h-e igen... ang möjligt jobb...
Hab skulle hjälpa mig prata med AF. De skulle sen höra av sig.
På mån har det gått 3 v och inte hört något...
Är jag så dum i huvudet?
Gör jag ett jättemisstag som bara väntar??
Men är ju så j-a rädd att hamna fel igen så jag börjar må dåligt och blir hemma för det och så förlorar ett nytt jobb...
Därför vill jag att det blir RÄTT från början nu!
Men känns som ingen tror mig...
F-n blir desperat...
Hab skulle hjälpa mig prata med AF. De skulle sen höra av sig.
På mån har det gått 3 v och inte hört något...
Är jag så dum i huvudet?
Gör jag ett jättemisstag som bara väntar??
Men är ju så j-a rädd att hamna fel igen så jag börjar må dåligt och blir hemma för det och så förlorar ett nytt jobb...
Därför vill jag att det blir RÄTT från början nu!
Men känns som ingen tror mig...
F-n blir desperat...
Känner mig nedslagen...
Ring upp HaB på måndag?
Om det är jobbigt att ringa, skicka ett mail och be dem ringa dig. (eftersom de inte får skriva så mycket via mail)
Om det är jobbigt att ringa, skicka ett mail och be dem ringa dig. (eftersom de inte får skriva så mycket via mail)
Känner mig nedslagen...
Jag fick kontakt hos vuxenhab. för kontakt med bland annat AF - när jag väl hade varit där på första mötet, så hade det löst sig angående det en behövde stöd för (i alla fall just nu), så nu väntas bara att det beviljat få hjälp med annat.
Trist när det är så lång kö för deras tjänster. Rådet jag har är som Idiots, kontakta de igen - fråga när det förväntas med tid. Om du behöver akut insats med stöd för arbete, borde ju det rimligtvis prioriteras.
Trist när det är så lång kö för deras tjänster. Rådet jag har är som Idiots, kontakta de igen - fråga när det förväntas med tid. Om du behöver akut insats med stöd för arbete, borde ju det rimligtvis prioriteras.
- dasunbedingte
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2012-07-23
Återgå till Studier och arbetsliv