Skrivaren offline
29 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Skrivaren offline
Hej!
Jag har gjort en systemåterställning, som återställer till innan jag installerade SketchUp i söndags. Ingen skillnad.
Drivrutinerna finns, men skrivaren hittas inte.
Hälsningar
Lilla Gumman
Jag har gjort en systemåterställning, som återställer till innan jag installerade SketchUp i söndags. Ingen skillnad.
Drivrutinerna finns, men skrivaren hittas inte.
Hälsningar
Lilla Gumman
- Lilla Gumman
- Anslöt: 2007-08-01
Skrivaren offline
Om du googlar din skrivare och Win7 kan du om du har tur hitt lite hjälp.
När jag hade WiFi problem med min Samsung och uppgraderat till Lion, hittade jag lösningen på nätet.
Tvär är jag för ringrostig på Widows
När jag hade WiFi problem med min Samsung och uppgraderat till Lion, hittade jag lösningen på nätet.
Tvär är jag för ringrostig på Widows
- lasseivägen
- Anslöt: 2009-07-20
Skrivaren offline
Hej!
Avinstallerade skrivaren. Installerade den med CD:n. I slutet av installationen kunde jag skriva ut en testsida. Och nu står skrivaren som klar i kontrollpanelen, istället för offline. Tog väl en sådär 30-40 minuter att avinstallera alltihop och installera det igen.
Vete sjutton vad som hände, men nu vet jag ju hur jag ska göra om det händer igen.
Lilla Gumman
Avinstallerade skrivaren. Installerade den med CD:n. I slutet av installationen kunde jag skriva ut en testsida. Och nu står skrivaren som klar i kontrollpanelen, istället för offline. Tog väl en sådär 30-40 minuter att avinstallera alltihop och installera det igen.
Vete sjutton vad som hände, men nu vet jag ju hur jag ska göra om det händer igen.
Lilla Gumman
- Lilla Gumman
Skrivaren offline
Du bör kanske skapa en återställningspunkt nu så du kan göra en systemåterställning nästa gång... (gå in i hjälpen på datorn och sök återställningspunkt).
Skrivaren offline
Hej!
Återställningspunkt skapad. Tack för tips.
Lilla Gumman
Återställningspunkt skapad. Tack för tips.
Lilla Gumman
- Lilla Gumman