Miche ny forumtekniker
59 inlägg
• Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Miche ny forumtekniker
Grattis Miche till din befordran... eller vad man skall kalla det
Miche har inte varit moderator på ett tag och övergår nu till att vara forumtekniker istället - i bästa samförstånd, naturligtvis.
Miche har inte varit moderator på ett tag och övergår nu till att vara forumtekniker istället - i bästa samförstånd, naturligtvis.
Miche ny forumtekniker
Ja men det var ju en lämplig man på lämplig post anser jag. Grattis Miche! Lycka till!
Miche ny forumtekniker
kullan skrev:Ja men det var ju en lämplig man på lämplig post anser jag. Grattis Miche! Lycka till!
Ja, jag har inte hängt här så länge men jag har fått samma uppfattning. Lycka till, Miche!
- Jesters Tear
- Inaktiv
- Anslöt: 2011-04-26
Miche ny forumtekniker
Då är det nog passande att han förflyttas från "Moderatorer" till "Administratörer" (längst ner på Forumindex).
Miche ny forumtekniker
inget kan kännas mer riktigt än att Miche blir tekniker
Grattis om man nu säger så.
Grattis om man nu säger så.
- Yv Ericsson
- Anslöt: 2012-04-25
Miche ny forumtekniker
Sheyen skrev:Då är det nog passande att han förflyttas från "Moderatorer" till "Administratörer" (längst ner på Forumindex).
Admin
Jag mixtrade lite med färger och titlar men nu skall det vara rätt. Tre lila Tekniker har vi numera på forumet.
Miche ny forumtekniker
Grattis, Miche.
Hm... Om man får den där färgen vet jag vilken uppgift jag kan tänka mig att acceptera i framtiden.
Hm... Om man får den där färgen vet jag vilken uppgift jag kan tänka mig att acceptera i framtiden.
Miche ny forumtekniker
Sheyen skrev:Ser inte Miche där, dock.
Hon kanske inte har hunnit med den detaljen ännu. Om vi väntar så hamnar han där så småningom.
Miche ny forumtekniker
kullan skrev:Sheyen skrev:Ser inte Miche där, dock.
Hon kanske inte har hunnit med den detaljen ännu. Om vi väntar så hamnar han där så småningom.
Jag är ivrig och saknar tålamooood!
Miche ny forumtekniker
Titti: Varför ska teknikerna vara lila? Du kunde ju ha gjort Miche röd så hade det varit som för t.ex weasley. Istället för att krångla med fler färger, menar jag.
Miche ny forumtekniker
Sheyen skrev:Titti: Varför ska teknikerna vara lila? Du kunde ju ha gjort Miche röd så hade det varit som för t.ex weasley. Istället för att krångla med fler färger, menar jag.
Alla tekniker är lila numera, inkl weasley, för att särskilja dem från administratörer.
Miche ny forumtekniker
Liebert skrev:Sheyen skrev:Titti: Varför ska teknikerna vara lila? Du kunde ju ha gjort Miche röd så hade det varit som för t.ex weasley. Istället för att krångla med fler färger, menar jag.
Alla tekniker är lila numera, inkl weasley, för att särskilja dem från administratörer.
Jag vet, men det var ju finare med rött!
Miche ny forumtekniker
Så ändrades det tillbaka, magic .
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
Miche ny forumtekniker
Grattiz Miche!
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
Miche ny forumtekniker
Men låt det vara lila nu redan. Lek med färgerna på era modereringssaker som inte syns för andra om ni vill leka.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter