Dammsdal skola? Solhagaskolan Kalmar?
2 inlägg
• Sida 1 av 1
Jag tror jag blir totalt galen snart. Kommunen vi bor i vill inte hjälpa till med äldsta dotterns (12 år) havererade skolgång. De kommer bara med dumma och inkompetenta förslag. Nu har vi börjat titta på att flytta istället.
Kan någon säga någonting om den nyöppnade Solhagaskolan i Kalmar? Hur är Solhagagruppen rent generellt?
I allra värsta nödfall ska vi försöka få kommunen att betala för Dammsdalsskolan, men egentligen tycker jag inte att en 12-åring ska åka iväg och bo någon annanstans än hemma... Någon som bott på Dammsdal som kan säga nåt om hur de är där????
Moderator Alien: Flyttade tråden från Studier och arbetsliv.
Kan någon säga någonting om den nyöppnade Solhagaskolan i Kalmar? Hur är Solhagagruppen rent generellt?
I allra värsta nödfall ska vi försöka få kommunen att betala för Dammsdalsskolan, men egentligen tycker jag inte att en 12-åring ska åka iväg och bo någon annanstans än hemma... Någon som bott på Dammsdal som kan säga nåt om hur de är där????
Moderator Alien: Flyttade tråden från Studier och arbetsliv.
Puff.
Är det verkligen INGEN som har någon erfarenhet av Dammsdal, eller som har hört något om den??
Är det verkligen INGEN som har någon erfarenhet av Dammsdal, eller som har hört något om den??
Återgå till Barn och föräldraskap