Gravid och mediciner
35 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Gravid och mediciner
75%. Men killen bor två timmar bort (mitt i landsbygden där jag är uppväxt) och har hus och två bilar, medan jag har en etta i stan... Tror ej han skulle vilja flytta hit då han är norsk och förmodligen vill bo kvar där nära Norge, sen köpa hus i stan är dyrt... krångligt... samtidigt vill jag ju ha barn någon gång...
Du får helt enkelt fråga honom när det känns som ett bra tillfälle att göra det. Annars kan man inte veta vad folk vill och inte vill. Fast det är nog bra att ha bott ihop ett tag innan man eventuellt skaffar barn så man vet om man går ihop i vardagen.
- Bjäbbmonstret
- Anslöt: 2007-11-15
Kan du inte ha kvat din etta som en övernattningslägenhet att bo i när du jobbar måndag till fredag,
och sedan bo hos honom i huset på helgerna.
- ullstrumpan
- Anslöt: 2011-11-27
ullstrumpan skrev:Kan du inte ha kvat din etta som en övernattningslägenhet att bo i när du jobbar måndag till fredag,
Det är förståss en lösning! (Förmodligen är detta fantasier från min sida, men drömma kan man ju alltid!)...
Co-Admin:
Diskussionen om läkares kunskaper om mediciner återfinns nu här:
lakares-kunskaper-om-mediciner-t28573.html
Diskussionen om läkares kunskaper om mediciner återfinns nu här:
lakares-kunskaper-om-mediciner-t28573.html
Kolla janusinfo.se, där finns information om hur varje enskilt läkemedel kan användas under graviditeten och amningsperioden.
- Abbreviation
- Anslöt: 2010-10-15
Gravid och mediciner
Jag är gravid i v 7 och slutade på eget bevåg med Litium, SSRI-preparatet och mina behovs-benzo direkt när jag började misstänka hur det stod till..
Jag kommer förstås ta upp det med min kontakt på psyk och med MVC men ville inte chansa och fortsätta med dem under tiden.
Jag kommer förstås ta upp det med min kontakt på psyk och med MVC men ville inte chansa och fortsätta med dem under tiden.
Gravid och mediciner
tramsmaja skrev:Jag är gravid i v 7
Grattis! Av det lilla jag läst här på forumet så tror jag att du blir en klok och omtänksam mamma!
Återgå till Aspergare och vården