Kan någon tidvis ge mig husrum?
26 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Kan någon tidvis ge mig husrum?
KrigarSjäl skrev:Kristofer skrev:KrigarSjäl skrev:flytta allt bohag är vare sig lätt gjort eller gratis
Kom igen när ditt flyttsnitt under 13 års tid är >1 flytt/år
Du har mina sympatier...
Bjäbbmonstret skrev:Mitt flyttsnitt under 23 års tid är ganska exakt 1 flytt per år. Tur att jag inte har asperger
Moderator: Reparerade citatet.
Jag snittar på 1,15 flyttar/år.
Jag har varit tvungen. När utbildning och yrkesliv hittills inte har gått bra så har jag inte haft något annat val. Att bryta upp och gå vidare har varit det enda som återstått efter varje nytt försök och nytt misslyckande. Jag vet inte om det blir bättre denna gång. Faktum är att jag inte ser något slut på den här processen av ständiga försök. Jag är en bit över 30 och den pågår fortfarande - jag har ännu inte lyckats komma in i ett yrkesliv som passar mig och där jag kan stanna kvar.
Jag vågar inte längre hoppas. För varje försök och år som går blir jag mer övertygad om att det är så här mitt framtida liv kommer se ut. Dessa ständiga uppbrott, flyttlass och nya försök är väldigt uttröttande. Jag har inget val jag måste fortsätta ständigt försöka hur trött jag än är.
Så är det att inte passa in..
Re: Kan någon tidvis ge mig husrum?
@Kristofer
Att flytta ofta blir tyngre med åren. Men det är ju skillnad mellan att byta lägenhet och att också byta omgivning och socialt liv.
Att flytta ofta blir tyngre med åren. Men det är ju skillnad mellan att byta lägenhet och att också byta omgivning och socialt liv.
- Bjäbbmonstret
- Anslöt: 2007-11-15
Återgå till Övriga Aspergerfrågor