Namn i grönt?
18 inlägg
• Sida 1 av 1
Namn i grönt?
Ser att bl a mitt eget, och några andra, användarnamn står i grönt när jag kollar medlemslistan. Någon ansvarig som vet, eller kan knäcka, vad det beror på?
Kan det vara vi som har haft inlägg som anmälts till moderator? Jag anmälde ju själv ett eget med ett skrivfel i rubriken för editering, så tanken ligger nära tillhands... annars har jag inte en susning. Två av de andra namn som stod i grönt på medlemslistan när jag killar är.... nä förresten, jag ska nog inte hänga ut några namn, när jag inte ens vet vad det handlar om.
Kan det vara vi som har haft inlägg som anmälts till moderator? Jag anmälde ju själv ett eget med ett skrivfel i rubriken för editering, så tanken ligger nära tillhands... annars har jag inte en susning. Två av de andra namn som stod i grönt på medlemslistan när jag killar är.... nä förresten, jag ska nog inte hänga ut några namn, när jag inte ens vet vad det handlar om.
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 13:43:57, redigerad totalt 1 gång.
Pemer skrev:Aha.... nu gick det upp ett Liljeholmens...
"besökt länk"....
Smart!
Senast redigerad av Fighterbabe 2011-05-04 13:43:57, redigerad totalt 1 gång.
- Fighterbabe
- Anslöt: 2007-10-26
Re: Namn i grönt?
Pemer skrev:Ser att bl a mitt eget, och några andra, användarnamn står i grönt när jag kollar medlemslistan. Någon ansvarig som vet, eller kan knäcka, vad det beror på?
Antar att Pe(m)er vill ha en blå länk. För (m[d2]p)erpe går det däremot bra med grön länk.
Senast redigerad av md2perpe 2011-05-04 13:43:57, redigerad totalt 1 gång.
Re: Namn i grönt?
Hehe... nåja, jag har inga problem med färgen i säg, iofs... har ju mina godaste ögon till Hammarby och Ljungskile i årets fotbollsallsvenska t ex...
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 13:43:57, redigerad totalt 1 gång.
nitro2k01 skrev:Om du menar allvar så går det att ordna med en stilmall.underjord skrev:Jag vill att mina länkar ska färgas ultravioletta.
Fundera en stund på vad ultraviolett faktiskt innebär...
Senast redigerad av underjord 2011-05-04 13:43:57, redigerad totalt 1 gång.
Jo det kan antingen betyda ultraviolett "på riktigt" eller en färg som man associerar med ultraviolett. Jagb gissade på det senare.underjord skrev:nitro2k01 skrev:Om du menar allvar så går det att ordna med en stilmall.underjord skrev:Jag vill att mina länkar ska färgas ultravioletta.
Fundera en stund på vad ultraviolett faktiskt innebär...
Senast redigerad av nitro2k01 2011-05-04 13:43:57, redigerad totalt 1 gång.
Jag fattar inte. Om jag klickar på "Vem är online" så står 6 namn (fast inte mitt eget). Ett är orange, det kanske beror på att vederbörande är moderator. Ett annat är grönt, de övriga fyra har ingen färg.
Kan det vara att alla moderatorers namn är i färg, men olika färger?
Kan det vara att alla moderatorers namn är i färg, men olika färger?
Senast redigerad av Alien 2011-05-04 13:43:57, redigerad totalt 1 gång.
Admin (JOR) är orange, (övriga) moderatorer gröna feta, vi vanliga är magra (svarta på "Vem är online", gröna under "forum"-sidan); men vi står där bara om vi har klickat i alternativet "visa min onlinestatus" (eller hur det nu exakt står) på "Profil"-menyn. I annat fall är vi en av de "dolda" användarna (eller en "gäst", om man inte har loggat in).
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter