10:e Pemer-tisdagen (Sthlm): Vasa's 14/8
8 inlägg
• Sida 1 av 1
10:e Pemer-tisdagen (Sthlm): Vasa's 14/8
Oj, inser att det är något jag har glömt.
Sista Vasa's för i sommar således i morgon, men första för hösten hakar i fyra veckor senare, varvat med diskussionsträffarna. Det återkommer vi till...
Det väl beprövade upplägget enligt sommar-versionen - vi ses vid Odenplans t-baneutgång utanför spärrarna, kl 18.00. Går bort till Vasa's till 18.15.
Vill man inte äta av buffén gäller även ordinarie meny, (som kan ses här)
Anmäl intresse att komma, här i tråden, eller via pm eller mail, så jag får en uppfattning om hur många vi blir.
Just nu ungefär en anmäld med mig själv, tror jag.
Sista Vasa's för i sommar således i morgon, men första för hösten hakar i fyra veckor senare, varvat med diskussionsträffarna. Det återkommer vi till...
Det väl beprövade upplägget enligt sommar-versionen - vi ses vid Odenplans t-baneutgång utanför spärrarna, kl 18.00. Går bort till Vasa's till 18.15.
Vill man inte äta av buffén gäller även ordinarie meny, (som kan ses här)
Anmäl intresse att komma, här i tråden, eller via pm eller mail, så jag får en uppfattning om hur många vi blir.
Just nu ungefär en anmäld med mig själv, tror jag.
Re: 10:e Pemer-tisdagen (Sthlm): Vasa's 14/8
jojomamma skrev:Funderar någon mer på Wasas i kväll?
Jag hade gärna kommit. Men det är för tidigt för mig.
Blir alltid så stressigt.
- Yv Ericsson
- Anslöt: 2012-04-25
Yv Ericsson skrev:Jag hade gärna kommit. Men det är för tidigt för mig.
Synd att du inte kom, vi var bara sju idag och den som kom sist dök nog upp efter 19 (kollade inte klockan så noga)!
Jag visste tyvärr inte att det var något vasas idag annars hade jag gärna kommit, men jag behövde å andra sidan tvätta, nu är det gjort och jag kom ut på en promenad.
Tycker jag lyckades riktigt bra idag
Tycker jag lyckades riktigt bra idag