Galning kör Luleå - Boden på 8 min
10 inlägg
• Sida 1 av 1
Galning kör Luleå - Boden på 8 min
Man ska ju egentligen inte ge såna här idioter någon uppmärksamhet, men eh...
Snitthastigheten är 264 km/h.
Snitthastigheten är 264 km/h.
Re: Galning kör Luleå - Boden på 8 min
STHLM-uppsala 10 min.
Senast redigerad av Savanten Svante 2012-08-12 18:39:16, redigerad totalt 1 gång.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Björne skrev:Man ska ju egentligen inte ge såna här idioter någon uppmärksamhet, men eh...
Han gör det han brinner för, ser inget idiotiskt i det
Jagers skrev:Björne skrev:Man ska ju egentligen inte ge såna här idioter någon uppmärksamhet, men eh...
Då får han göra det på sina egna vägar och inte på de vägar där svensk lag råder.
Moggy skrev:Jagers skrev:Björne skrev:Man ska ju egentligen inte ge såna här idioter någon uppmärksamhet, men eh...
Då får han göra det på sina egna vägar och inte på de vägar där svensk lag råder.
Så, alla som fildelar är idioter, alla som har kastat ett kola-papper på backen är idioter, osv?
Jagers skrev:Så, alla som fildelar är idioter, alla som har kastat ett kola-papper på backen är idioter, osv?
Fast lite skillnad ändå. Ett litet felsteg och det blir krasch...
Men ändå häftigt att se.
- kvicksilver
- Anslöt: 2011-02-19
4,5 km per minut då. Är det snabbt? Det är inte så långt mellan Boden och Luleå, 36 km men om man räknar sträckan mellan kommunerna så är den ju 0 meter...
Jagers skrev:Så, alla som fildelar är idioter, alla som har kastat ett kola-papper på backen är idioter, osv?
Är en ganska stor skillnad. Fildelare riskerar inte andra människors liv. Det gör den som åker motorcykel i 300 blås på allmänna vägar och gör livsfarliga omkörningar på höger sida vilket motorcyklisten Luleå-Boden gjorde.