VIKTig grupp! (Cykelträffar i Stockholm)
10 inlägg
• Sida 1 av 1
VIKTig grupp! (Cykelträffar i Stockholm)
Finns det extra viktiga personer med mycket pondus och mull som vill cykla för att gå ner i vikt?
Moderator Alien: Komplettade rubriken och flyttade från Intressanta intressen.
Re: Viktig grupp! (Cykelträffar i Stockholm)
Jag är van att cykla överallt men parker, skogspartier med cykelvägar är säkrare samt cykelstråk, kan kombineras med picknick ev.
Du vet ju att jag är potttjock men även andra är välkomna för motionens skull.
Du vet ju att jag är potttjock men även andra är välkomna för motionens skull.
Re: Viktig grupp! (Cykelträffar i Stockholm)
Jag har en hel del bukfettma att försöka bli av med. Jag har blivit av med ca 12 kg under sommaren i och med att jag gått långa promenader tillsammans med min dotter men det skulle inte skada att komma ut mer.
Re: VIKTig grupp! (Cykelträffar i Stockholm)
Miche skrev:Jag har en hel del bukfettma att försöka bli av med. Jag har blivit av med ca 12 kg under sommaren i och med att jag gått långa promenader tillsammans med min dotter men det skulle inte skada att komma ut mer.
Gillar du hundar?
Mindre andel kalorier i hundkött än gris kanske.
(dessvärre bor jag på andra sidan landet annars hade jag kunnat jaga er med min racerhoj)
(dessvärre bor jag på andra sidan landet annars hade jag kunnat jaga er med min racerhoj)
Parvlon skrev:Mindre andel kalorier i hundkött än gris kanske.
HAHAHA
- Yv Ericsson
- Anslöt: 2012-04-25
Miche skrev:mikael skrev:Gillar du hundar?
Varför frågar du?
Jag har börjat gå ut med hundar, motionera frågan är vem som får mest motion jag eller hunden?
mikael skrev:Finns det extra viktiga personer med mycket pondus och mull som vill cykla för att gå ner i vikt?
Tanken är att på ett enkelt sätt träffas och cykla tillsammans och meningen är att må bättre samt gå ner i vikt.
Ett både roligt och trevligt sätt:)