Vad gör ni på er fritid?
27 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Vad gör ni på er fritid?
Jag är med i ib , volontär jobbar, går på språkkonversationer, lyrikgrupp,skriver noveller och essäer på poeter.se, har inneboende, hundvakt, cyklar i skogen samt jagar tjejer men kommer aldrig ifatt dom.
Re: Vad gör ni på er fritid?
Jag knypplar på min fritid och dansar balett och ansar mina blommor mellan tolv och ett.
Svullo - För fet för ett fuck
nallen skrev:Jag knypplar på min fritid och dansar balett och ansar mina blommor mellan tolv och ett.
en poet?
Poesi som intresse?
Beror på humöret. Promenerar, pysslar med rollspel (förfinar rollformulär, skriver awesome rollpersoner jag förmodligen aldrig kommer använda etc.), spelar Diablo 3, skriver dikter, redigerar bilder, umgås med fästmannen/vänner/familj (mer sällsynt än resten dock), läser, kikar på serier/film/TV, spelar rollspel och fastnar framför datorn ståendes för att jag läser något intressant på internet som gör att en timme eller två bara försvinner.
Ja det händer ju att en hel kväll försvinner framför datorn för att jag sitter å skriver någon statistik eller ska bara ut på nätet och kolla en grej så hittar jag massa annat intressant och glömmer bort vad jag från början skulle göra sen när jag ska stänga av datorn Ja juste ja det va ju det jag skulle göra, tur att man bara använder vänteläge hade varit jobbigt att starta om datorn jämt
- pellejamas
- Anslöt: 2012-07-08
Spelar spel. Mycket strategi, Zelda och Mario.
- SwordlessLink
- Anslöt: 2012-06-18
Kollar fotboll, film, serier, tränar, läser, skriver, slösurfar. Festar/drar ut på krogen typ en gång i månaden.
- kvicksilver
- Anslöt: 2011-02-19
På min fritid går jag eller joggar i skogen, sitter på nätet, är i stan och fotar en hel del.. mm mm.
mikael skrev:Jag är med i ib , volontär jobbar, går på språkkonversationer, lyrikgrupp,skriver noveller och essäer på poeter.se, har inneboende, hundvakt, cyklar i skogen samt jagar tjejer men kommer aldrig ifatt dom.
ahh! du är oxå på poeter?
där är jag med. stenen
- Yv Ericsson
- Anslöt: 2012-04-25
Jag har fritid 24/7/ 12. Det blir lite som det faller sig. Sitter mycket vid datorn. Stickar och virkar samt skriver lite ibland. Skrivbordspoet är väl en bra titel kanske. Eller skrivbordsskribent eller nåt sånt. Poet vet jag inte riktigt...
Motionerar en del, internett, läser, och bygger om i min källare.
- lasseivägen
- Anslöt: 2009-07-20
Oftast så blir det mycket tid vid datorn tyvärr. Annars så målar jag en hel del, eller är ute och klipper i rabatterna, och pedant-klipper mina stackars äppelträd. Just nu går tiden åt till att bygga en akvariebakgrund ^^
Jag spelar datorspel, spelar piano, läser och löser kuber. När Guild Wars 2 har släppts blir det nog spelande 24/7 minus skoltimmar och fem timmars sömn.
Super, eftersom jag är panchhiss har ja gott om friiiitid.
- lasseivägen
- Anslöt: 2009-07-20
Datorspelen är väl det som tar upp det mesta av min fritid.
Sjunger även i kör.
Sjunger även i kör.
Jag är konstant intresselös så någon uttalad fritidsaktivitet infinner sig sällan.
Cyklar MTB i skog, styrketränar (just nu vid en längre paus för cyklandet), fiskar, läser på om olika områden inom vissa områden, spelar PS3 eller PC, spelar gitarr och sjunger samt ser på film och tv-serier.
- earlydayminer
- Anslöt: 2008-03-11
TRÄNAR!! Fotar, bloggar, pysslar med hundarna, pysslar med hemmet/trädgården, hänger på FB (Facebook) och forum.
- Fighterbabe
- Anslöt: 2007-10-26
Inte ett jävla skit, typ är trött och kräks är fan mitt Kukliv i ett nötskal. Fuck it.
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
Återgå till Intressanta intressen