Moderatorer i chatten [delad tråd]
101 inlägg
• Sida 1 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Moderatorer i chatten [delad tråd]
marxisten skrev:Och sen kanske vi skulle införa en chattmoderator igen som får städa i chatten då.
Jag tror att Admin skulle uppskatta förslag på personer för det är inte lätt att hitta moderatorer.
Ingen av de nuvarande moderatorerna är speciellt intresserade av att chatta heller...
Co-Admin
Diskussionen kommer ursprungligen härifrån:
sexsnack-i-chatten-t28054.html
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Diskussionen kommer ursprungligen härifrån:
sexsnack-i-chatten-t28054.html
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Re: Sexsnack i chatten :(
Miche skrev:marxisten skrev:Och sen kanske vi skulle införa en chattmoderator igen som får städa i chatten då.
Jag tror att Admin skulle uppskatta förslag på personer för det är inte lätt att hitta moderatorer.
Ingen av de nuvarande moderatorerna är speciellt intresserade av att chatta heller...
Jag är väldigt intresserad av att få rollen som chattmoderator och jag har meddelat det till Liebert, så han är informerad om det.
Annars vore Mats en lämplig kandidat!
Sheyen skrev:Annars vore Mats en lämplig kandidat!
ja, han chattar ofta och jag tror inte att han har valt sida i någon konflikt, så han borde dessutom vara relativt opartisk
Sheyen skrev:Jag är väldigt intresserad av att få rollen som chattmoderator och jag har meddelat det till Liebert, så han är informerad om det.
En chattmoderator ska väl inte bryta mot reglerna i chatten...
Miche skrev:Sheyen skrev:Jag är väldigt intresserad av att få rollen som chattmoderator och jag har meddelat det till Liebert, så han är informerad om det.
En chattmoderator ska väl inte bryta mot reglerna i chatten...
Nej, absolut inte!
Miche skrev:En chattmoderator ska väl inte bryta mot reglerna i chatten...
det har hon inte gjort. ingen varning har utfärdats och hon är därmed inte dömd för något regelbrott.
Jag skulle vilja nominera mig själv, sugis och Angelic Fruitcake till att bli chattmoderatorer. Vi har alla sjukt mkt. common sense, kan resonera logiskt/rättvist och har solid känsla för vad som är "en acceptabel nivå på konversationen".
Senast redigerad av animal 2012-07-29 15:29:44, redigerad totalt 1 gång.
animal skrev:Jag skulle vilja nominera mig själv, sugis och Angelic Fruitcake till att bli chattmoderatorer. Vi har alla sjukt mkt. [i]common sense[/b], kan resonera logiskt/rättvist och har solid känsla för vad som är "en acceptabel nivå på konversationen".
Det är faktiskt sant och jag skulle gärna se att någon av er (om inte alla tre!) blir chattmoderator.
Sheyen skrev:Jag är väldigt intresserad av att få rollen som chattmoderator
Ursäkta Sheyen, men du är en part i den konflikt som uppstått som fick mig att föreslå en chattmoderator för att kunna stävja konflikten. Jag anser inte att det på något vis vore särskilt passande att ha dig i rollen som moderator när du är en av de i huvudrollen i konflikten som gör så de krävs en moderator.
marxisten skrev:Sheyen skrev:Jag är väldigt intresserad av att få rollen som chattmoderator
Ursäkta Sheyen, men du är en part i den konflikt som uppstått som fick mig att föreslå en chattmoderator för att kunna stävja konflikten. Jag anser inte att det på något vis vore särskilt passande att ha dig i rollen som moderator när du är en av de i huvudrollen i konflikten som gör så de krävs en moderator.
Håller med där. Ja och jag är part oxå men ändå.
marxisten skrev:Sheyen skrev:Jag är väldigt intresserad av att få rollen som chattmoderator
Jag har inte gjort något fel. Att jag blir anklagad gör inte mig till en sämre kandidat. Sedan får ju du givetvis tycka vad du vill, men faktum kvarstår.
Jag skulle kunna tänka mig bli moderator på chatten. Jag har ingen konflikt personlig konflikt med någon på forumet, håller inom reglerna, inte blivit varnad och är aktiv på chatten.
Det är upp till er andra, men jag skulle kunna tänka mig bli det.
marxisten skrev:Jag skulle kunna tänka mig bli moderator på chatten. Jag har ingen konflikt personlig konflikt med någon på forumet, håller inom reglerna, inte blivit varnad och är aktiv på chatten.
Jag tycker inte att du är lämplig, men det är inte upp till mig att avgöra.
Sheyen skrev:marxisten skrev:Sheyen skrev:Jag är väldigt intresserad av att få rollen som chattmoderator
Jag har inte gjort något fel. Att jag blir anklagad gör inte mig till en sämre kandidat. Sedan får ju du givetvis tycka vad du vill, men faktum kvarstår.
Är lite som att be en polis utreda ett brott han är anklagad för. Ser du inte problemet med att du som är huvudperson i konflikten skulle bli moderator för att stävja din egen konflikt?
marxisten skrev:Är lite som att be en polis utreda ett brott han är anklagad för. Ser du inte problemet med att du som är huvudperson i konflikten skulle bli moderator för att stävja din egen konflikt?
just denna konflikt skulle hon givetvis inte kunna "utreda", precis som moddarna inte kan "utreda" anmälningar mot dem själva.
animal skrev:Jag skulle vilja nominera mig själv, sugis och Angelic Fruitcake till att bli chattmoderatorer. Vi har alla sjukt mkt. common sense, kan resonera logiskt/rättvist och har solid känsla för vad som är "en acceptabel nivå på konversationen".
ja, det anser jag med, men jag tror vi är relativt ensamma om det.
marxisten skrev:Sheyen skrev:marxisten skrev:Ursäkta Sheyen, men du är en part i den konflikt som uppstått som fick mig att föreslå en chattmoderator för att kunna stävja konflikten. Jag anser inte att det på något vis vore särskilt passande att ha dig i rollen som moderator när du är en av de i huvudrollen i konflikten som gör så de krävs en moderator.
Är lite som att be en polis utreda ett brott han är anklagad för. Ser du inte problemet med att du som är huvudperson i konflikten skulle bli moderator för att stävja din egen konflikt?
Jag har inte gjort något fel. Det är kullan som har valt att starta ett tjafs om det här. Jag tycker att det är riktigt löjligt.
Vad gäller moderator vete tusan vem som aktivt chattar jag skulle nominera... Tycker synd om den stackarn som eventuellt får uppdraget. Jag diskvalificerar mig själv direkt genom att påpeka att jag, med visst sadistiskt nöje, skulle utnyttja min position som moderator till bristningsgränsen.
Fenren skrev:marxisten skrev:Är lite som att be en polis utreda ett brott han är anklagad för. Ser du inte problemet med att du som är huvudperson i konflikten skulle bli moderator för att stävja din egen konflikt?
just denna konflikt skulle hon givetvis inte kunna "utreda", precis som moddarna inte kan "utreda" anmälningar mot dem själva.
Kanske inte, men folk skulle se på det så.
Eller så kan vi låta Sheyen och Kullan modda chatten. Skulle bli jävligt intressant moddning om inte annat.
marxisten skrev:Fenren skrev:marxisten skrev:Är lite som att be en polis utreda ett brott han är anklagad för. Ser du inte problemet med att du som är huvudperson i konflikten skulle bli moderator för att stävja din egen konflikt?
Kanske inte, men folk skulle se på det så.
Eller så kan vi låta Sheyen och Kullan modda chatten. Skulle bli jävligt intressant moddning om inte annat.
Jag skulle ha skött mig exemplariskt, men tror att kombon "Sheyen och kullan" skulle bli mycket dålig. Jag tror inte att kullan har vad som krävs.
Sheyen skrev: Jag tror inte att kullan har vad som krävs.
Det vet vi ju inte innan vi har provat.
kullan skrev:Sheyen skrev: Jag tror inte att kullan har vad som krävs.
Det vet vi ju inte innan vi har provat.
Tror inte att det kommer bli aktuellt för dig, tyvärr.
Moderatorer i chatten [delad]
Jag skulle bli väldigt nöjd om antingen animal, sugis eller Angelic skulle bli chattmoderator. Det vore riktigt bra!
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter