Ska det se ut såhär?
8 inlägg
• Sida 1 av 1
Ska det se ut såhär?
Ska vilka är online rutan faktiskt ha den placeringen? Använder firefox.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Re: Ska det se ut såhär?
Så ser det inte ut hos mig, där ligger rutan längre åt vänster snyggt placerad (använder just nu Dolphin browser på en Galaxy Tab).
Testa att tömma din lokala cache Meppe. I Firefox: Ctrl+Shift+Del och markera "Cache".
Liebert skrev:Testa att tömma din lokala cache Meppe. I Firefox: Ctrl+Shift+Del och markera "Cache".
Tack, det hjälpte. Nu ser den mycket bättre ut.
I förmiddags såg det likadant ut på min skärm, men när jag gick in senare under dagen låg fältet där det brukar. Gjorde absolut ingenting för att återställa utseendet. Det fixade sig ändå.
Eeira skrev:I förmiddags såg det likadant ut på min skärm, men när jag gick in senare under dagen låg fältet där det brukar. Gjorde absolut ingenting för att återställa utseendet. Det fixade sig ändå.
Ja, webbläsarens lokala cache uppdaterar sig automagiskt med jämna mellanrum. Vill man inte vänta gör man det manuellt istället vilket jag tipsade Meppe om.
Liebert skrev:Eeira skrev:I förmiddags såg det likadant ut på min skärm, men när jag gick in senare under dagen låg fältet där det brukar. Gjorde absolut ingenting för att återställa utseendet. Det fixade sig ändå.
Ja, webbläsarens lokala cache uppdaterar sig automagiskt med jämna mellanrum. Vill man inte vänta gör man det manuellt istället vilket jag tipsade Meppe om.
Ahh, återigen demonstrerar jag min okunnighet när det kommer till datorer.
Tack för svaret! Det var intressant.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter