Lady Gaga (aka Mother Monster)
6 inlägg
• Sida 1 av 1
Lady Gaga (aka Mother Monster)
Istället för att spamma ner forumet med allting Lady Gaga startar jag denna tråd för alla som har något intresse av henne. Visserligen lär jag fortsätta spamma ändå, för nu är det här intresset så gigantiskt att det färgar av sig på allt annat. De flesta vet redan vem hon är och lite om vilka hennes hits är och de uppseendeväckande kläder hon använder. Men här är några saker ni kanske inte har sett:
Lady Gaga's manliga alter ego:
Lady Gaga driver med David Letterman:
Lady Gaga sjunger duett med Tony Bennett (som för övrigt kallade henne "the most creative person I've ever met":
Och för de modeintresserade, Lady Gaga går i 30 cm's klackar på Muglers modevisning och får alla "proffsmodeller" att se ut som amatörer:
Tråden fylls snart med mer för jag kan inte sluta!
Lady Gaga's manliga alter ego:
Lady Gaga driver med David Letterman:
Lady Gaga sjunger duett med Tony Bennett (som för övrigt kallade henne "the most creative person I've ever met":
Och för de modeintresserade, Lady Gaga går i 30 cm's klackar på Muglers modevisning och får alla "proffsmodeller" att se ut som amatörer:
Tråden fylls snart med mer för jag kan inte sluta!
- Angelic Fruitcake
- Anslöt: 2010-05-21
Re: Lady Gaga (aka Mother Monster)
Och ungefär här insåg hon att det inte räcker med musik för att bli stjärna...
High-tech klänning, fantastisk kärlekslåt och vacker show:
- Angelic Fruitcake
Gaga fick ju inte uppträda i Indonesien. Extremister bombhotade henne och regeringen hotade med fängelse om hon bidrog till ungdomens moraliska förfall. Men de stackars indonesiska fansen tappade inte modet utan skapade en fantastiskt livfull och vacker hälsning till Mother Monster.
Enter FlashMob i Indonesien:
Jag blir faktiskt tårögd varje gång jag ser den. De har så mycket kärlek i sig.
Enter FlashMob i Indonesien:
Jag blir faktiskt tårögd varje gång jag ser den. De har så mycket kärlek i sig.
- Angelic Fruitcake
Musiken är så pass simpel att till och med en sådan här liten unge kan sjunga med.
Återgå till Intressanta intressen