Lördagsträffar i Malmö
Re: Lördagsträffar i Malmö
Nå, jag vill gärna komma, vare sig det blir den 7:e eller den 8:e, jag ville bara kolla om det blir nåt... Roskilde är antagligen en större grej här än på andra sidan sundet. Och självklart kan jag konversera den som så önskar på danska, det är ju alltid roligt att lära sig nya grejer... men annars så är jag svensk (:
Om nu vissa har svårt med den 7-8, hur är det med den 14:e? Jag kan iaf den 14:e. Hur är det för er andra?
Jag har förresten numera en dansk chef, och har varit en del i Danmark på jobb, så danska är inget större problem för mig. Fast jag pratar inte danska.
Jag har förresten numera en dansk chef, och har varit en del i Danmark på jobb, så danska är inget större problem för mig. Fast jag pratar inte danska.
Senast redigerad av rdos 2012-06-23 19:24:00, redigerad totalt 1 gång.
Bella skrev:Nå, jag vill gärna komma, vare sig det blir den 7:e eller den 8:e, jag ville bara kolla om det blir nåt... Roskilde är antagligen en större grej här än på andra sidan sundet. Och självklart kan jag konversera den som så önskar på danska, det är ju alltid roligt att lära sig nya grejer... men annars så är jag svensk (:
Jag förstod att du var svensk,jag kunde bara inte låta bli att skriva så.
- tvilling99
- Anslöt: 2007-05-07
Hej.
Jag kan den 14:e eller 15:e och spelar gärna minigolf då om ni inte har bestämt något annat redan. Jag sitter på slött Internet så jag har lite svårt att läsa tidigare inlägg, men jag följer med vad ni än hittar på
mvh empatisk, från andra sidan jordklotet.
Jag kan den 14:e eller 15:e och spelar gärna minigolf då om ni inte har bestämt något annat redan. Jag sitter på slött Internet så jag har lite svårt att läsa tidigare inlägg, men jag följer med vad ni än hittar på
mvh empatisk, från andra sidan jordklotet.
Hallå! Jag ska vara i Stockholm på söndag den 15, men vill gärna med på träffen så om det blir nåt av den 14 så bokar jag en nattbuss med Swebus från Malmö. Det ser ut som att det blir den 14, eller?
Jag utgår ifrån att det blir den 14.
- tvilling99
Vilka kommer på lördag?
- tvilling99
Jag kommer den här gången, så länge inget oväntat inträffar.
Vart ska vi mötas och vad ska vi göra?
Vart ska vi mötas och vad ska vi göra?
Mitt förslag är minigolf i folketspark
- tvilling99
Hur dags?
Min sambo tog ett jobbpass på sen em/kväll, så då är jag låst hemma.
ca skrev:Hur dags?
Vi kör väl kl.14 som vanligt.
- tvilling99
Tag med ett paraply,dem har hotat med regn.
- tvilling99