Tyngdtäcke
34 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Tyngdtäcke
Kansk dum fråga.. har du bild på den där katten? , gärna med någon centimeter-stock så man får kläm på hur stor den är i förhållande till annat
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
KaosPrinsessa skrev:pillerburken skrev:Och sedan att det är betydligt billigare än konkurrenterna gör ju inte saken sämre.
Fast det spelar ju egentligen ingen jätteroll eftersom man ändå inte behöver betala nått själv. Det fixar ju hab.
Märklig inställning. Det är alltid någon som betalar alla dessa "gratissaker".
Selma skrev:KaosPrinsessa skrev:pillerburken skrev:Och sedan att det är betydligt billigare än konkurrenterna gör ju inte saken sämre.
Fast det spelar ju egentligen ingen jätteroll eftersom man ändå inte behöver betala nått själv. Det fixar ju hab.
Märklig inställning. Det är alltid någon som betalar alla dessa "gratissaker".
Men du vet väll att man bara har dom till låns? Det är väll bra om det finns alternativ till sömnmedicin?
Selma skrev:Märklig inställning. Det är alltid någon som betalar alla dessa "gratissaker".
Ser det inte som märkligt. Behöver man vissa hjälpmedel för att leva ett så normalt liv som möjligt bör man ju få det. Med bättre sömn orkar jag ju mer och kan därför fortare må bättre och öva på att komma ut på arbetspraktik osv. och tillslut kanske slippa FK och istället försörja mig via jobb.
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
plåtmonster skrev:Kansk dum fråga.. har du bild på den där katten? , gärna med någon centimeter-stock så man får kläm på hur stor den är i förhållande till annat
Menar du min katt?
Här har jag ett par bilder. Hon heter Morris och är hälften huskatt och hälften Maine Coon:
http://zeldalice.deviantart.com/gallery ... 8#/d4li8bg
http://zeldalice.deviantart.com/gallery ... 8#/d3esk5b
http://zeldalice.deviantart.com/gallery ... 8#/d3esj9a
Underligt att katten inte känner sig ihoptryckt av stora kedjor. Eller förhindrad att andas på något sätt.
- plåtmonster
plåtmonster skrev:Underligt att katten inte känner sig ihoptryckt av stora kedjor. Eller förhindrad att andas på något sätt.
Har också funderat på det. Men hon verkar tycka att det är som en trygghets grej så som täcket ska kännas som.
ZeldAlice skrev:plåtmonster skrev:Underligt att katten inte känner sig ihoptryckt av stora kedjor. Eller förhindrad att andas på något sätt.
Har också funderat på det. Men hon verkar tycka att det är som en trygghets grej så som täcket ska kännas som.
All cats have asperger's
Katten också den bygger säkert en nitratbomb i kattlådan för att mota hundkulturismen
Undrar vilket specialintresse den har..
Undrar vilket specialintresse den har..
- plåtmonster
Jag har upptäckt hur skönt det är att sova med 2 täcken på grund av tyngden och så är jag frusen av mig med så häromdagen fingrade jag lite på täcken i en Hemtexbutik då en försäljare kom fram och frågade om hon kunde hjälpa. Jag sa att jag letar efter ett tungt täcke och hur jag än upprepade det så såg hon bara förvirrad ut och tillslut ledde hon mig resolut till de tunnaste täckena de hade, så att det skulle finnas efterfrågan på tunga täcken hade inte hon märkt av i varjefall.
I Jyskkatalogreklamen anges täckets vikt och de tyngsta täckena väger ca 12oogr och beskrivs som fjäderlätta, verkar som lätta täcken är vad folk vill ha.
I Jyskkatalogreklamen anges täckets vikt och de tyngsta täckena väger ca 12oogr och beskrivs som fjäderlätta, verkar som lätta täcken är vad folk vill ha.
- mondo beyondo
- Anslöt: 2007-07-04
Återgå till Övriga Aspergerfrågor