Störningar fredag fm
19 inlägg
• Sida 1 av 1
Störningar fredag fm
Vi har haft lite problem med en strulande databas hela förmiddagen. Ber om ursäkt för det men nu ser det ut som forumet tuffar på som vanligt igen.
Re: Störningar fredag fm
Tack för att du finns där och ordnar, själva stoppet verkar ha inträffat någon gång kring femsnåret i morse!
Vem är General Error och varför läser militären aspergerforum, typ.
Bra att det är igång igen.
Bra att det är igång igen.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Savanten Svante skrev:varför läser militären aspergerforum, typ
Tja, vi har ju haft några bataljer på forumet den senaste tiden..
Vänta nu, det stod ju tydligt att det var General Error som strulade och inte släppte in mig på forumet, men nu skyller Liebert på att det vara databasen. Är de en och samma person?
Basen, det är väl en slags lägre chef i det civila. Han har inget att säga till om när General Knas säger HALT!
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Hihi bra att det är igång igen iaf.
- Lilla Gumman
- Anslöt: 2007-08-01
Nyss stoppade General Error mig igen från att läsa på forumet! Jag är verkligen trött på honom.
Detta ser jag alltför ofta:
Detta ser jag alltför ofta:
SQL ERROR [ mysql4 ]
Too many connections [1040]
Alien: Jag börjar oxå blir dödligt trött på General Error. Jag tycker det är dags att denna generalen tar semester.
Generalen är tyvärr mycket aktiv.
Här står mer om det olösliga (?) problemet: mysql-too-many-connections-t26021.html
Här står mer om det olösliga (?) problemet: mysql-too-many-connections-t26021.html
Hur kan ett land som skär ner på armén tillåta att generaler roar sig med att krascha forum?
Det finns generaler inom flygvapnet också (och det har skurits ner in absurdum även där).
Meppe skrev:Hur kan ett land som skär ner på armén tillåta att generaler roar sig med att krascha forum?
Ja när inte farbror generalen får några nya AK att leka med så måste han göra det.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter