Är jag onormal?
32 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Är jag onormal?
Jag har precis, under dagen, köpt en ny dator. Nu står jag och grillar, tre barn är hungriga (och jag med)... Men jag skulle hellre sitta och installera datorn än att äta och fredagsmysa. Är det galet? Aja, jag vet att det inte är det men jag vill höra er.
Re: Är jag onormal?
Är du full? Det är jag! WOOOOHHHH!
Nej, det är inte galet. Palla ha 3 barn, liksom.
Pieohpah, knappast galet, snarare mänskligt. Har själv två barn, 13 o 17, hur gamla e dina? Ska ni kolla matchen sen?
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11
Vad är "fredagsmysa" ..? se barnfilm med avkomlingarna och chipspåse? närkontakt med frugan?
Olika aktiviteter drar nog olika mycket..
Olika aktiviteter drar nog olika mycket..
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
Ska väl inte avsäga dig dina egna intressen bara för att du ynglat av dig? Absolut inte - finns inget som säger att du måste hålla på att vara social eller umgås med någon överhuvudtaget. Käka och sätt ungarna framför nån dvd, så har du tid för ditt.
- Juggernawt
- Anslöt: 2011-04-14
Vad man vill och vad man bör nog snarare väldigt normalt att vara väldikgt olika.
Är jag onormal?
Sheyen; nä jag var inte full när jag skrev, men nu är jag berusad jag älskar familjen, men jag vill vara ifred!!!
Pieohpah skrev:Sheyen; nä jag var inte full när jag skrev, men nu är jag berusad jag älskar familjen, men jag vill vara ifred!!!
vad är det för onormalt med det? att vara ifred kan man behöva få vara ganska mycket (fast barn brukar rimma illa med egentid, har jag hört)
Är jag onormal?
Sheyen skrev:Är du full? Det är jag! WOOOOHHHH!
Wooohhhh nu är jag också full! Varför lämnade jag detta tillstånd?
Sheyen skrev:Är du full? Det är jag! WOOOOHHHH!
+1 på alltihop hahaha!
Är jag onormal?
Mina är nu 16, 11 och knappt 5!
Jobbigt värre! Men jag gillar själva livet. Skulle tråktröttna på allt annars!
Jobbigt värre! Men jag gillar själva livet. Skulle tråktröttna på allt annars!
Jag lockas av tanken att mysa, kroppskontakten är något jag gärna har, helst då med den man älskar.
Om man hittat denne.
Om man hittat denne.
Känns verkligen inte onormalt.
Men frågan är om man inte får göra uppoffringar ibland, för andras skull typ.
Du kunde väl grilla tills familjen tröttnar, sedan kastar du dig över datorn..
"Tyvär" har ju datorer en viss förmåga att få människor maniska..inklude me
Men frågan är om man inte får göra uppoffringar ibland, för andras skull typ.
Du kunde väl grilla tills familjen tröttnar, sedan kastar du dig över datorn..
"Tyvär" har ju datorer en viss förmåga att få människor maniska..inklude me
- Yv Ericsson
- Anslöt: 2012-04-25
Xzirie skrev:Sheyen skrev:Är du full? Det är jag! WOOOOHHHH!
+1 på alltihop hahaha!
Pieohpah skrev:Jag har precis, under dagen, köpt en ny dator. Nu står jag och grillar, tre barn är hungriga (och jag med)... Men jag skulle hellre sitta och installera datorn än att äta och fredagsmysa. Är det galet? Aja, jag vet att det inte är det men jag vill höra er.
Klart du inte är!
Finns mängder av tillfällen då man bara vill nörda ner sig i sina projekt och inte tänka på något annat.
- Henkkalexi
- Inaktiv
- Anslöt: 2011-05-17
kullan skrev:Då är jag väl onormal när jag säger att jag var spiknykter igår kväll.
Det var det fler som var, kullan, det kan jag garantera. Man behöver verkligen inte ha sprit för att roa sig.
- Henkkalexi
- Inaktiv
- Anslöt: 2011-05-17
Henkkalexi skrev:kullan skrev:Då är jag väl onormal när jag säger att jag var spiknykter igår kväll.
Det var det fler som var, kullan, det kan jag garantera. Man behöver verkligen inte ha sprit för att roa sig.
Absolut! Själv roade jag mig med ett långt och trevligt skypesamtal med en lika nykter person.
Svaret på frågan är: Nej.Pieohpah skrev:Jag har precis, under dagen, köpt en ny dator. Nu står jag och grillar, tre barn är hungriga (och jag med)... Men jag skulle hellre sitta och installera datorn än att äta och fredagsmysa. Är det galet? Aja, jag vet att det inte är det men jag vill höra er.
För mig förefaller du närmast normal - mot bakgrund av vad du berättar.
- AS messenger
- Anslöt: 2012-06-15
@Sheyen, Tycker du sex är bättre när du är full?, och isåfall varför?
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
AS messenger skrev:Svaret på frågan är: Nej.Pieohpah skrev:Jag har precis, under dagen, köpt en ny dator. Nu står jag och grillar, tre barn är hungriga (och jag med)... Men jag skulle hellre sitta och installera datorn än att äta och fredagsmysa. Är det galet? Aja, jag vet att det inte är det men jag vill höra er.
För mig förefaller du närmast normal - mot bakgrund av vad du berättar.
Håller med, känner likadant själv och jag har fyra barn varav två har diagnos (än så länge).
- Anna med fyra
- Anslöt: 2010-01-20
plåtmonster skrev:@Sheyen, Tycker du sex är bättre när du är full?, och isåfall varför?
Nej, det tycker jag inte.
Återgå till Att leva som Aspergare