Nya 8 juni-träffen i Stockholm, a.k.a. "sugis-träffen"
Re: Nya 8 juni-träffen i Stockholm, a.k.a. "sugis-träffen"
Alien skrev:Det verkar bli värsta stora forumträffen
Ja.
Kristofer skrev:Träffen kommer tilldelas namnet:
Torgny Allstar 2012
An Indian cuisine experience @ Indian Garden
Powered by Sugroevmanoevern
Det är för mig ett stort nöje att ge det här evenemanget Torgnystatus. Det känns dessutom extra bra att evenemanget har sådan kvalité att det blir årets Allstar-träff.
Åh, vilken rörig dag det här är... jag hade dålig koll på tiden, hade dessutom för mig att det var förhäng 17 och middag 18, och inte har jag förbokat vad jag vill ha för mat heller... och nu blir jag sen och lär inte hinna in riktigt till 17...
Men nåja, jag börjar komma iväg, typ... jag borde vara på plats före 17.30 åtminstone och kvällen blir väl lång???
Men nåja, jag börjar komma iväg, typ... jag borde vara på plats före 17.30 åtminstone och kvällen blir väl lång???
Jag kommer inte heller till 17, kom iväg liite sent och sen strulade bussen...
Hemma igen efter en trevlig kväll, med fantastiskt god mat, och tja... Det var trevligt helt enkelt.
Vi kom också precis hem. Tack allihop, det var jättekul att träffa alla (vissa igen). Tack för bordsällskapet, Weasley, Kimmelie och Liebert (extra tack för bebishållande, det var rätt gött att faktiskt få äta lite också) och herreskapet vid angränsande bord samt tack till animal, sugis och kk-minnsintedetkonstiganamnet för allt fixande.
Så, nu har jag också hållit tacktal.
Så, nu har jag också hållit tacktal.
- Abbreviation
- Anslöt: 2010-10-15
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Tack som fan för förjävla trevligt sällskap, ruggigt roliga bordsgrannar och en helpositiv upplevelse! Jag drabbades dock av paltkoma pga restaurangens fantastiskt goda naanbröd och lyckades utveckla en social baksmälla på plats.
Fruktansvärt roligt att träffa alla underhållande människor, men nu ska jag kollapsa med ett glas varm oboy.
Jäklar vad jag önskar mej en ny Flottsbroträff efter det här! (Behöver inte vara just på platsen Flottsbro, jag avser mer konceptet Flottsbro.. ni fattar...)
Fruktansvärt roligt att träffa alla underhållande människor, men nu ska jag kollapsa med ett glas varm oboy.
Jäklar vad jag önskar mej en ny Flottsbroträff efter det här! (Behöver inte vara just på platsen Flottsbro, jag avser mer konceptet Flottsbro.. ni fattar...)
Nyss hemkommen här med.TOPPENKVÄLL !! Tack för det allihop
Många nya, gamla, och nygamla ansikten, alla lika roliga att träffa. Enda minuset var tajmingen, d.v.s. morgondagens planer för mig som omöjliggjorde efterlängtad bira ikväll och även tidig hemgång. Men jag hade skoj ändå, riktigt skoj.
Extratack förstås till arrangörerna som verkligen ordnat detta perfekt.
Mer sånt här, gärna en "Flottsbrovariant" som weasley nämnde här ovan. Vi får väl se vad framtiden har att erbjuda, vi har ju bevisligen gott om skickliga arrangörer. på forumet.
Hörs och syns snart igen.
Många nya, gamla, och nygamla ansikten, alla lika roliga att träffa. Enda minuset var tajmingen, d.v.s. morgondagens planer för mig som omöjliggjorde efterlängtad bira ikväll och även tidig hemgång. Men jag hade skoj ändå, riktigt skoj.
Extratack förstås till arrangörerna som verkligen ordnat detta perfekt.
Mer sånt här, gärna en "Flottsbrovariant" som weasley nämnde här ovan. Vi får väl se vad framtiden har att erbjuda, vi har ju bevisligen gott om skickliga arrangörer. på forumet.
Hörs och syns snart igen.
Jag hade en väldigt trevlig kväll och fick se en del nya ansikten, det var kul att just ni kom, men även kul att få träffa en hel del gamla ansikten och många trevliga personer.
Det var verkligen kul att få träffa er. Önskar bara man kunde pratat mer med precis alla.
Tack så väldigt mkt arrangörerna.
Godnatt, m.v.h.Yv
Tack så väldigt mkt arrangörerna.
Godnatt, m.v.h.Yv
- Yv Ericsson
- Anslöt: 2012-04-25
Nu hittade jag en recension av restaurangen här, stämmer rätt bra tycker jag!
ja jag klarade ju inte av att följa med in på restaurangen, men hade det rätt trevligt på förhänget iaf. var kul att få se hur vissa ser ut och så. ^^
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
Supernajs! Jättetack till arrangörer och deltagare, kul att återse några för första gången på länge såsom Weasley, Liebert, Iridia och Zombie, och superkul med en lång rad helt nya forumister till listan, och att efter alla dessa år träffa Sugis! Och att träffa Abbreviations bebis som jag bara sett bilder på fram till nu. Vilken liten going!
Lite tokig tajming även för mig, på tisdag börjar jag ju själv arrangera en massa dag efter dag i nio dagar, men det fick det väl vara värt!
Lite tokig tajming även för mig, på tisdag börjar jag ju själv arrangera en massa dag efter dag i nio dagar, men det fick det väl vara värt!
Stort tack till sugis, kkm86 och alla deltagare som hjälpte till att göra dagens träff till en givande sammankomst!
Hoppas få se er alla igen inom en rimlig tidsram.
Hoppas få se er alla igen inom en rimlig tidsram.
Tack allesammans för en mycket trevlig kväll! Tack till intiativtagare/arrangörer för ett föredömligt arrangemang.
Ett speciellt tack också till Liebert som startade aspergerforum.se och förvaltar det väl. Utan Lieberts arbete med forumet hade inget av detta varit möjligt!
Ett speciellt tack också till Liebert som startade aspergerforum.se och förvaltar det väl. Utan Lieberts arbete med forumet hade inget av detta varit möjligt!
Ja, det var mycket trevligt och väldigt god mat. Jag tackar också animal, den för mig okända kkm86 och sugis (animal har tydligen god övertalningsförmåga som förmådde henne att dra söderut till Stockholm) för initiativet. Hur många blev vi, 30 stycken?
Idag är det vilodag.
Idag är det vilodag.
Ja, utan Liebert hade ju inget av det här ägt rum, åtminstone inte i den här formen och konstellationen. Utan animal och Sugis (som man äntligen fick träffa efter alla år och gärna träffar igen) hade inte en såhär omtänksamt och ändå opretentiöst arrangerad träff blivit av. Och kanske utan kkm86, som jag inte fick fatt i vem det var – tack du också.
Sedan var väl träffen litet för stor i för stimmiga lokaler för mina behov, men vad begär man på såhär kort varsel och mitt i storstan. Blev mest gamla bekanta, men som jag träffar sällan, och när diskot satte igång inga bekanta alls. Hoppas alla nya kände sig tillräckligt oförsummade av andra.
Sedan var väl träffen litet för stor i för stimmiga lokaler för mina behov, men vad begär man på såhär kort varsel och mitt i storstan. Blev mest gamla bekanta, men som jag träffar sällan, och när diskot satte igång inga bekanta alls. Hoppas alla nya kände sig tillräckligt oförsummade av andra.
Alien skrev:Hur många blev vi, 30 stycken?
Det var 38 på själva middagen tror jag (varav minst två inte är medlemmar... än).
Jag vill tacka animal och sugis för en trevlig kväll. Maten var god och stämningen bara.
Jag vill inte precis kasta smolk i glädjebägaren men vore det inte för en viss miss hade ju inte den här träffen gått av stapeln, åtminstone inte i den här upphottade versionen...
STOR eloge till alla som roddade upp en forumträff MYCKET snabbare än jag trodde var möjligt efter senaste tjafset!
Önskar jag själv kunde göra sånna konstruktiva grejer av elände oftare!
Ni rockar, hela bunten!
Önskar jag själv kunde göra sånna konstruktiva grejer av elände oftare!
Ni rockar, hela bunten!
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
atoms skrev:Jag vill inte precis kasta smolk i glädjebägaren men vore det inte för en viss miss hade ju inte den här träffen gått av stapeln, åtminstone inte i den här upphottade versionen...
Två. För hur kunde jag glömma Glimma, som till slut fick en välförtjänt träff trots allt.
Tack så hjärtligt för en mycket trivsam forumträff!
Vänligen
/GuteS
Vänligen
/GuteS
Tack för en fin forumträff. Det var mycket trevligt att träffa många från forumet