Att äta är gott i Stockholm (Govindas på torsdagar)
Re: Att äta är gott i Stockholm (Govindas på torsdagar)
Tack för gott sällskap idag!
Vad säger ni om att diskutera en ny restaurang för torsdagsträffarna, då flertalet deltagare konsekvent tycks anse att Govindas inte har särskilt god mat? Finns ett våffelställe 50 m bort på gatan t.ex...
Vad säger ni om att diskutera en ny restaurang för torsdagsträffarna, då flertalet deltagare konsekvent tycks anse att Govindas inte har särskilt god mat? Finns ett våffelställe 50 m bort på gatan t.ex...
Sv: Att äta är gott i Stockholm (Govindas på torsdagar)
Govindas känner många till, även de som bara läser och inte har konto. I övrigt är govindas väldigt trevligt och lugnt.
animal skrev:Tack för gott sällskap idag!
Tack. Jag tyckte maten var riktigt hemsk. Trivdes inte heller i miljön. Även om jag tyckte mycket om mannen bakom disken.
Rökelselukten är mycket kväljande.
Jag vill väldigt gärna träffa andra aspiesar. Men gav mig inte till känna..
Har ni något nytt på gång?
Jag går på habiliteringen, sista gången nu på torsdag kväll.
Men skulle vilja träffa er.
- Yv Ericsson
- Anslöt: 2012-04-25
Varför ändra ett redan så bra konsept? (koncept?)
På torsdag antar jag att det är Govindas igen (eller utomhus om det är fint väder), och på fredag ses många av oss på indisk restaurang nära Medborgarplatsen. Se annan tråd om det sistnämnda.
Vill du bara träffa ett gäng aspies och snacka, typ ta en fika, går det säkert ordna. Jag är på och nano, NekoTale m fl är säkert också intresserade.
Vill du bara träffa ett gäng aspies och snacka, typ ta en fika, går det säkert ordna. Jag är på och nano, NekoTale m fl är säkert också intresserade.
Zirre skrev:Varför ändra ett redan så bra konsept? (koncept?)
Nej. vill verkligen inte ändra era träffar.
självfallet skall ni fortsätta med dem.
JvA00 skrev:På torsdag antar jag att det är Govindas igen (eller utomhus om det är fint väder), och på fredag ses många av oss på indisk restaurang nära Medborgarplatsen. Se annan tråd om det sistnämnda.
jag skall samla ihop mig och gå på fredag.
- Yv Ericsson
skall prata med en kille på hab. om han är intreserad av att gå med. vi har fått en bra kontakt.
- Yv Ericsson
Zirre skrev:Varför ändra ett redan så bra konsept? (koncept?)
Det är du som är bossen kompis. Lovar att inte käfta mer om detta.
Yv Ericsson skrev:jag skall samla ihop mig och gå på fredag.
Om du är lite rädd för hela träff-grejen kan du ju ta en lunch med mig på onsdag i närheten av T-Tekniska högskolan för att "mjukstarta", har inget särskilt inplanerat då (se profil för mobilnr).
Har han också diagnos?Yv Ericsson skrev:skall prata med en kille på hab. om han är intreserad av att gå med. vi har fått en bra kontakt.
Yv Ericsson skrev:animal skrev:Tack för gott sällskap idag!
Tack. Jag tyckte maten var riktigt hemsk. Trivdes inte heller i miljön. Även om jag tyckte mycket om mannen bakom disken.
håller med!
Jag vet inte om man kan kalla det för ett vinnande koncept, när många inte kommer pågrund av att de inte gillar maten, och när de som faktiskt kommer så är det en del som inte ens äter nåt.
Jag skulle nog föredra att istället gå till våffelstället som ligger 50 meter bort på gatan.
- ullstrumpan
- Anslöt: 2011-11-27
Då kan ni skapa er egen våffelträff
Enligt bilder finns där inte lika bra sittplatser som på Govindas.
Enligt bilder finns där inte lika bra sittplatser som på Govindas.
Zirre skrev:Har han också diagnos?Yv Ericsson skrev:skall prata med en kille på hab. om han är intreserad av att gå med. vi har fått en bra kontakt.
Ja Zirre. Han har diagnos.
- Yv Ericsson
ullstrumpan skrev:Yv Ericsson skrev:animal skrev:Tack för gott sällskap idag!
håller med!
Jag vet inte om man kan kalla det för ett vinnande koncept, när många inte kommer pågrund av att de inte gillar maten, och när de som faktiskt kommer så är det en del som inte ens äter nåt.
Jag skulle nog föredra att istället gå till våffelstället som ligger 50 meter bort på gatan.
Det där var inte en dum idé!
Vad tror folk om att prova konceptet de tisdagar som det inte är Vasa? Eller finns det andra dagar som passar bättre?
Jadå, jag är intresserad.JvA00 skrev:Vill du bara träffa ett gäng aspies och snacka, typ ta en fika, går det säkert ordna. Jag är på och nano, NekoTale m fl är säkert också intresserade.
Någon annan som råkar befinna sig tidig på govindas?
Skulle faktiskt vilja träffa er i morgon, men livet vill annorlunda.
Men jag är helt säker på att dom som vill hittar dit ändå, så inlägget kan ses som en ren puffning av tråden.
Och kanske ni saknar mig lite i alla fall?
Ska verkligen försöka komma nästa vecka.
Men jag är helt säker på att dom som vill hittar dit ändå, så inlägget kan ses som en ren puffning av tråden.
Och kanske ni saknar mig lite i alla fall?
Ska verkligen försöka komma nästa vecka.
Helt klart saknar vi både dig och festina lente, ni är välkomna i det skick ni är bägge två så får vi göra de ev arrangemang som behövs för att ni båda ska kunna komma, ert sällskap är välkommet