Beautiful brains i konkurs.
28 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Beautiful brains i konkurs.
TORatANDET skrev:Aspergare är billigare, bättre i stort, och mycket ärligare.
Hur menar du med att aspies är billigare?
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
@svante: jag håller med om att det är billigare med AS:are och det av flera anledningar. Till att börja med så blir en producerande organisation betydligt effektivare eftersom arbetsledaren får det hen frågar efter, bara frågan är rätt ställd. Avsaknad av intriger och spel bakom ryggen ser jag som en enorm kostnadsbesparing.
I det team jag har samlat ihop har dessutom alla likartade sätt att nå slutsatser, något som jag märkt sparar merparten av mötestiden vid problemlösning.
Sist men inte minst så har de flesta i vårat team någon form av bidrag, i fallet med Inspiratoriet - som vi nu heter - är det en helt avgörande faktor när vi nu startar om utan kapital.
Med vänlig hälsning,
HG
I det team jag har samlat ihop har dessutom alla likartade sätt att nå slutsatser, något som jag märkt sparar merparten av mötestiden vid problemlösning.
Sist men inte minst så har de flesta i vårat team någon form av bidrag, i fallet med Inspiratoriet - som vi nu heter - är det en helt avgörande faktor när vi nu startar om utan kapital.
Med vänlig hälsning,
HG
Vad är det för typ av uppdragsgivare som kan vara aktuella?
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
plåtmonster skrev:Vad är det för typ av uppdragsgivare som kan vara aktuella?
Betalande...
/HG