Rålis-picknick => Improviserad ersättnings-lunch, 2/6 kl. 14
9 inlägg
• Sida 1 av 1
Rålis-picknick => Improviserad ersättnings-lunch, 2/6 kl. 14
Eftersom Zirres picknick i Rålis blivit inställd tänkte jag höra om det är några som vill göra mig sällskap på en lunch. Jag kommer ta en sen lunch idag på Café Fix, Sankt Eriksgatan 35 (Stockholm) kl. 14:00 (oavsett ifall någon vill komma eller ej).
Kan tyvärr inte lämna några garantier för hur mycket plats det finns i lokalen en dag som denna, men man brukar sällan behöva trängas. Och de har mkt goda och hälsosamma lunchalternativ!
Den som inte stött på mig tidigare känner nog snabbt igen mig med följande signalement:
– Klädsel för dagen: Svart MC-regnjacka, blå-vit skjorta och jeans.
– Övrigt: Börjar närma mig 30-årsstrecket, brunt hår, orakad, lite fetlagd (c:a 100 kg) och har en sjukt vänlig uppsyn.
Kan tyvärr inte lämna några garantier för hur mycket plats det finns i lokalen en dag som denna, men man brukar sällan behöva trängas. Och de har mkt goda och hälsosamma lunchalternativ!
Den som inte stött på mig tidigare känner nog snabbt igen mig med följande signalement:
– Klädsel för dagen: Svart MC-regnjacka, blå-vit skjorta och jeans.
– Övrigt: Börjar närma mig 30-årsstrecket, brunt hår, orakad, lite fetlagd (c:a 100 kg) och har en sjukt vänlig uppsyn.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Re: Rålis-picknick => Improviserad ersättnings-lunch, 2/6 kl
Jag sparar mig till nästa vecka.
Ville bara tipsa om att cafét bara ligger några kvarter från Biljardpalatset, om ni skulle vilja hitta på nåt efteråt och det fortfarande är kallt för att vara ute. Bara att knalla vidare på samma sida bort mot bron.
Ville bara tipsa om att cafét bara ligger några kvarter från Biljardpalatset, om ni skulle vilja hitta på nåt efteråt och det fortfarande är kallt för att vara ute. Bara att knalla vidare på samma sida bort mot bron.
Uppdatering: Blir 3-4 min sen. Det var något jäkla "Stockholm Marathon"-event i vägen...
animal skrev:Uppdatering: Blir 3-4 min sen. Det var något jäkla "Stockholm Marathon"-event i vägen...
Ajdå, glömde varna för den årliga stadsplågan!