Nya 8 juni-träffen i Stockholm, a.k.a. "sugis-träffen"
Re: Nya 8 juni-träffen i Stockholm, a.k.a. "sugis-träffen"
KaosPrinsessa skrev:animal skrev:Inte ens lunga sådana? Med lugna och introverta aspisar runt bordet?
Generellt sett inte. 90% av tiden kan jag inte äta bland folk jag inte känner och inte känner mig trygg med. De gånger jag har ätit bland folk har varit med någon utav de få som jag känner mig mer eller mindre trygg med... dvs familjen.
Du kanske kan äta först och sedan komma och ta ett glas vatten med oss andra?
Jaaa precis vad jag tänkte!!!! Ett glas vatten för syns skull till KaosPrinsessan. Hon behöver inte ens dricka ur det ju!weasley skrev:KaosPrinsessa skrev:animal skrev:Inte ens lunga sådana? Med lugna och introverta aspisar runt bordet?
Generellt sett inte. 90% av tiden kan jag inte äta bland folk jag inte känner och inte känner mig trygg med. De gånger jag har ätit bland folk har varit med någon utav de få som jag känner mig mer eller mindre trygg med... dvs familjen.
Du kanske kan äta först och sedan komma och ta ett glas vatten med oss andra?
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
När jag ögnar tråden verkar det som om alla som vill komma känner varandra väl.
Jag har ju börjat lära känna några ganska väl nu , så jag kommer om jag fixar barnvakt.
Jag har ju börjat lära känna några ganska väl nu , så jag kommer om jag fixar barnvakt.
tonåring + mobil + foto.. kanske bäst att ta upp det med henne innan hon går dit?
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
plåtmonster skrev:tonåring + mobil + foto.. kanske bäst att ta upp det med henne innan hon går dit?
Jag är inte ett dugg orolig för det. Jag litar på Miches omdöme, och har ingen som helst anledning att betvivla hans dotters sunda förnuft.
Förstår din vitsighet, men svarade ändå. Jag har varit på många träffar, och träffat jättemånga aspergare. Och jag har lärt mig för länge sedan att man kan lita på aspergare, och det egentligen inte är ett bekymmer som ger anledning till supernoga skrivna ordningsregler. Det enda undantag vi har haft genom åren är inget jag lastar aspergerkollektivet för, och den personen är ju inte inbjuden heller.
Moderator: Ändrat från "många jätteaspergare" till "jättemånga aspergare".
weasley skrev:Du kanske kan äta först och sedan komma och ta ett glas vatten med oss andra?
sugrövmanövern skrev:Jaaa precis vad jag tänkte!!!! Ett glas vatten för syns skull till KaosPrinsessan. Hon behöver inte ens dricka ur det ju!
Jo dricka brukar jag inte ha nått problem med iaf, så det skulle jag kunna göra.
Tänkte mest att det kanske var så att man var tvungen att beställa mat där.
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
Skulle det råda beställningstvång så beställer jag något litet åt dig, du tar emot tallriken och JAG äter kvickt upp det när ingen i personalen ser . *Moff moff*..KaosPrinsessa skrev:weasley skrev:Du kanske kan äta först och sedan komma och ta ett glas vatten med oss andra?sugrövmanövern skrev:Jaaa precis vad jag tänkte!!!! Ett glas vatten för syns skull till KaosPrinsessan. Hon behöver inte ens dricka ur det ju!
Jo dricka brukar jag inte ha nått problem med iaf, så det skulle jag kunna göra.
Tänkte mest att det kanske var så att man var tvungen att beställa mat där.
- sugrövmanövern
sugrövmanövern skrev:Skulle det råda beställningstvång så beställer jag något litet åt dig, du tar emot tallriken och JAG äter kvickt upp det när ingen i personalen ser . *Moff moff*..
Då hjälper jag till från andra hållet. *Slurp*
Great, då kan vi konstatera att KaosPrinsessa lugnt kan dyka upp, vi trollar bort hennes eventuella mat .Danne skrev:sugrövmanövern skrev:Skulle det råda beställningstvång så beställer jag något litet åt dig, du tar emot tallriken och JAG äter kvickt upp det när ingen i personalen ser . *Moff moff*..
Då hjälper jag till från andra hållet. *Slurp*
- sugrövmanövern
Helt OK för mig att Miche tar med sin dotter.
Jag hoppas verkligen jag lyckas ta mig iväg till den här träffen. Några jag inte träffat förut som det skulle vara kul att träffa.
Jag hoppas verkligen jag lyckas ta mig iväg till den här träffen. Några jag inte träffat förut som det skulle vara kul att träffa.
Haha kul ni är ^^
Ja orkar jag så kommer jag, men kommer tillbaka till sthlm på kvällen den 7 juni efter att ha varit några dagar hos min familj.
Ja orkar jag så kommer jag, men kommer tillbaka till sthlm på kvällen den 7 juni efter att ha varit några dagar hos min familj.
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
Jag kanske dyker upp (om jag lyckas smita iväg lite tidigare från jobbet).
Varför måste ni alltid envisas med att ha träffar på vardagar? Aja, det är åtminstone inte mitt i veckan den här gången.
Varför måste ni alltid envisas med att ha träffar på vardagar? Aja, det är åtminstone inte mitt i veckan den här gången.
Donan skrev:Jag kanske dyker upp (om jag lyckas smita iväg lite tidigare från jobbet).
KaosPrinsessa skrev:Haha kul ni är ^^
Varmt välkomna!
plåtmonster skrev:tonåring + mobil + foto.. kanske bäst att ta upp det med henne innan hon går dit?
Ha ha, hon är inte speciellt förtjust i att plåta människor (men plåtar gärna djur så animal är väl i farozonen... )
Darn. Nallen är nog i gnällbältet den kvällen och hade gärna träffat sugis. Men
nallen skrev:Darn. Nallen är nog i gnällbältet den kvällen och hade gärna träffat sugis. Men
Kom!
- Abbreviation
- Anslöt: 2010-10-15
nallen skrev:Darn. Nallen är nog i gnällbältet den kvällen och hade gärna träffat sugis. Men
nallen! Du måste komma! Dra ett PM om det finns något jag kan göra för att det ska bli lättare att säga "ja, kommer definitivt!" Nackmassage? Hålla handen? Förkröka lite med kamrat animal innan?
Möjligen högst ev. kan jag hitta på att dyka upp och säga tittut. Men det beror på vissa detaljer och om jag löser dom.
Självklart finns det någon som kan avvara en sovplats, tyvärr funkar det inte hos mig pga att jag är inneboende hos morsan annars hade du kunnat sova här.
Miche skrev:Självklart finns det någon som kan avvara en sovplats, tyvärr funkar det inte hos mig pga att jag är inneboende hos morsan annars hade du kunnat sova här.
jag ska kolla på vandrar hem med enkelrum och hur jäkla dyrt det kan tänkas bli. En medlem har lovat va min vägvisare.
- sugrövmanövern
Ja, det vore ju jättekul om nallen kom!
Sen kom jag på att jag kanske glömt skriva i tråden att jag tänkte komma också.
Uppskattar som vanligt om det går att slippa parfym, starkt doftande schampon o dyl.
Sen kom jag på att jag kanske glömt skriva i tråden att jag tänkte komma också.
Uppskattar som vanligt om det går att slippa parfym, starkt doftande schampon o dyl.