Träffen 8 juni ställs in pga allt jävla tjafs........
18 inlägg
• Sida 1 av 1
Träffen 8 juni ställs in pga allt jävla tjafs........
Ja ni läste rätt.
Jag gillar INTE sättet som min träff har behandlats på den här gången. Därför ställer jag in träffen. Jag tycker inte om att bli överkörd av andra forumister som till varje pris intrigerar för att slippa en annan deltagare. Väldigt dålig stil & som skriver privata konspirationsbrev till mig för att förmå mig att ta bort den & den personen från träffen. Det finner jag mig inte i. Inför nästa träff, för det blir flera, kommer jag att hantera situationen på ett annat sätt. Detta blev en väldigt nyttig läxa. För er också hoppas jag. Håll er bara till ämnet nästa gång. Min tråd var avsedd för endast anmälan & inte att starta upp ett krig mot en enda forumist. Jag kan inte påstå att jag är vidare förtjust i Fighterbabes agerande & sätt att vara på heller. Men den här gången gick alla för långt. Sådant här accepterar jag inte då det liknar lynchmobbning. Tänk om det gällde er själva?
Detta är det sista jag skriver i den här frågan. Jag ser helst att tjafset inte fortsätter. Jag har tagit hemskt illa vid mig av allt ni har skrivit & även vissa saker som jag har skrivit. Men kom ihåg: Ni drev mig till det. Ni ställde mig inför orimliga krav. Jag är en funktionshindrad kvinna som försökte ordna en bra träff. Istället startas en hemsk mobbningstråd. Det är så jag ser det iaf.
M v h
Glimma
Jag gillar INTE sättet som min träff har behandlats på den här gången. Därför ställer jag in träffen. Jag tycker inte om att bli överkörd av andra forumister som till varje pris intrigerar för att slippa en annan deltagare. Väldigt dålig stil & som skriver privata konspirationsbrev till mig för att förmå mig att ta bort den & den personen från träffen. Det finner jag mig inte i. Inför nästa träff, för det blir flera, kommer jag att hantera situationen på ett annat sätt. Detta blev en väldigt nyttig läxa. För er också hoppas jag. Håll er bara till ämnet nästa gång. Min tråd var avsedd för endast anmälan & inte att starta upp ett krig mot en enda forumist. Jag kan inte påstå att jag är vidare förtjust i Fighterbabes agerande & sätt att vara på heller. Men den här gången gick alla för långt. Sådant här accepterar jag inte då det liknar lynchmobbning. Tänk om det gällde er själva?
Detta är det sista jag skriver i den här frågan. Jag ser helst att tjafset inte fortsätter. Jag har tagit hemskt illa vid mig av allt ni har skrivit & även vissa saker som jag har skrivit. Men kom ihåg: Ni drev mig till det. Ni ställde mig inför orimliga krav. Jag är en funktionshindrad kvinna som försökte ordna en bra träff. Istället startas en hemsk mobbningstråd. Det är så jag ser det iaf.
M v h
Glimma
Re: Träffen 8 juni ställs in pga allt jävla tjafs........
Fantastiskt sorgligt.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Savanten Svante skrev:Fantastiskt sorgligt.
Sökte just orden, du hittade dem.
Beklagar om jag bidrog till det. Jag ville bara att träffen skulle bli av, och att få träffa personer som jag inte sett på länge och som nu inte vågade komma p g a att en person inte kan förmås att respektera andras integritet.
Det här verkar betyda att man inte kan ordna öppna träffar i fortsättningen.
Det här verkar betyda att man inte kan ordna öppna träffar i fortsättningen.
Det är Aspergare på forumet, det blir såklart tjafs om allt.
Det finns ytterligare detaljer att anmärka på också.
Det finns ytterligare detaljer att anmärka på också.
treeman skrev:Det finns ytterligare detaljer att anmärka på också.
Vilka då?
Zirre skrev:Tycker synd om Glimma :-)Hug
Jag också. Men det är inte hennes fel!
weasley skrev:Zirre skrev:Tycker synd om Glimma
Jag också. Men det är inte hennes fel!
Det är en massa personers fel (inga namn nämda)
Zirre, du verkar ha svårt att fatta. Vänligen läs här: post802560.html#p802560
Jag tycker också synd om Glimma, det kan inte vara roligt att vara i hennes kläder.
Men som jag påpekar i det länkade inlägget måste man ha rätt att skydda sig mot systematiska trakasserier utan att bli utpekad som mobbare bara för att för att det råkar vara flera som önskar skydda sig.
Jag tycker också synd om Glimma, det kan inte vara roligt att vara i hennes kläder.
Men som jag påpekar i det länkade inlägget måste man ha rätt att skydda sig mot systematiska trakasserier utan att bli utpekad som mobbare bara för att för att det råkar vara flera som önskar skydda sig.
Vi har åtminstone en medlem som lever under skyddad identitet. Är det så konstigt att folk kräver klara besked om fotografering innan de går på någon träff?
Meppe skrev:Vi har åtminstone en medlem som lever under skyddad identitet. Är det så konstigt att folk kräver klara besked om fotografering innan de går på någon träff?
MYCKET tänkvärt inlägg. Tack för en bra sammanfattning.
weasley skrev:Meppe skrev:Vi har åtminstone en medlem som lever under skyddad identitet. Är det så konstigt att folk kräver klara besked om fotografering innan de går på någon träff?
Jag håller med ovanstående.
Lider även med trådstartaren. Tråkigt som fan att det blev så här när allt du ville var att bjuda in till en trevlig kväll med gemenskap. Jag hoppas du återhämtar dig ifrån detta bakslag.
Thurizas skrev:weasley skrev:Meppe skrev:Vi har åtminstone en medlem som lever under skyddad identitet. Är det så konstigt att folk kräver klara besked om fotografering innan de går på någon träff?
Jag håller med ovanstående.
Lider även med trådstartaren. Tråkigt som fan att det blev så här när allt du ville var att bjuda in till en trevlig kväll med gemenskap. Jag hoppas du återhämtar dig ifrån detta bakslag.
+1 inkl. (om jag nu törs, som medverkande i bråket...)
Men vänta lite. Vad gjorde jag? Hur kommer det sig att ni inte hejar på andra sådär? Allt jag gjorde var skrev allmänt känd information och ställde en fråga.
Du var först med att sätta de båda sakerna i samband med varandra, och det blev en slående tydlig illustration till integritetspoängen. Ungefär så för mig iallafall.
Admin
Meddelandet att träffen är inställd har säkert gått fram till alla berörda. Jag låser därför tråden och hänvisar till lämpligare trådar och/eller PM.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Meddelandet att träffen är inställd har säkert gått fram till alla berörda. Jag låser därför tråden och hänvisar till lämpligare trådar och/eller PM.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett