Video-efterlysning!
6 inlägg
• Sida 1 av 1
Video-efterlysning!
förra våren satt jag en hel del på den här sidan, och i tråden "dedikera en låt" (eller något sådant) postade någon länken till en video, som denne ville dedikera till alla synesteter (har jag för mig). låten är klassisk/symfonisk, och visar en flödande "båge" i regnbågens alla färger genom hela videon, i takt med musiken.
jag är så sur för att jag aldrig lade den i favoriter.
någon som vet vilken jag menar? och kanske kan ge mig länken? eller hjälpa mig på annat sätt.'
tack på förhand!
jag är så sur för att jag aldrig lade den i favoriter.
någon som vet vilken jag menar? och kanske kan ge mig länken? eller hjälpa mig på annat sätt.'
tack på förhand!
Re: Video-efterlysning!
Hallå Ass-burger!
Det bör vara denna tråden du menar;
dedikera-en-lat-till-en-medlem-t6717.html?hilit=dedikera%20musik
Hoppas du hittar låten bland de 48 sidorna!
Det bör vara denna tråden du menar;
dedikera-en-lat-till-en-medlem-t6717.html?hilit=dedikera%20musik
Hoppas du hittar låten bland de 48 sidorna!
haha tack... men jag har försökt leta i tråden. hittar inte länken, antagligen eftersom min hjärna inte orkar processa alla 48 sidor
men tack ändå
men tack ändå
Varsågod så mycket, Ass-burger! Precis, 48 sidor är mycket att leta igenom. Men jag gillar klassisk musik väldigt mycket, och jag blev själv väldigt intresserad av att hitta den där låten, så jag "hjälper" dig gärna leta!
Ha det så gott!
/geocache
Ha det så gott!
/geocache
Varsågod så mycket, Ass-burger! Precis, 48 sidor är mycket att leta igenom. Men jag gillar klassisk musik väldigt mycket, och jag blev själv väldigt intresserad av att hitta den där låten, så jag "hjälper" dig gärna leta!
Ha det så gott!
/geocache
Ha det så gott!
/geocache
Tänkte på den här youtube-kanalen http://www.youtube.com/user/smalin?feature=watch
Återgå till Intressanta intressen