Göteborg: Spel: Svenska växter
5 inlägg
• Sida 1 av 1
Göteborg: Spel: Svenska växter
Jag ordnar nu träningstillfällen i Göteborg inför asperger-mästerskapet i spelet ”Svenska växter”.
Inga förkunskaper behövs. Vi börjar med halva kortleken, så det blir hanterbart.
Tid: Fredag 11/5, kl. 17-19
Tid: Lördag 19/5, kl. 11-13 (samma dag som träffen i Botaniska, men innan den)
Ev. fler tillfällen, om det önskas sen.
Plats: Andets kontor. Maila mig (tor@andet.se) för vägbeskrivning om du inte varit här innan.
Inga förkunskaper behövs. Vi börjar med halva kortleken, så det blir hanterbart.
Tid: Fredag 11/5, kl. 17-19
Tid: Lördag 19/5, kl. 11-13 (samma dag som träffen i Botaniska, men innan den)
Ev. fler tillfällen, om det önskas sen.
Plats: Andets kontor. Maila mig (tor@andet.se) för vägbeskrivning om du inte varit här innan.
- TORatANDET
- Anslöt: 2006-06-30
Re: Göteborg: Spel: Svenska växter
Jättetrevligt att det är så många som kommer till Botaniska 19/5.
MEN tänk på att ni som bor i Göteborgstrakten även kan träffas IDAG kl. 17,
eller på förmiddagen innan Botaniska.
Inte minst om man är ny är det en smart idé att först träffa några,
så att det inte bara är en väldig massa nytt folk första gången.
Blomspelet lärs ut ikväll. Och om ni mailar mig får ni en perfekt vägbeskrivning, med bilder.
MEN tänk på att ni som bor i Göteborgstrakten även kan träffas IDAG kl. 17,
eller på förmiddagen innan Botaniska.
Inte minst om man är ny är det en smart idé att först träffa några,
så att det inte bara är en väldig massa nytt folk första gången.
Blomspelet lärs ut ikväll. Och om ni mailar mig får ni en perfekt vägbeskrivning, med bilder.
- TORatANDET
De som vill kan som sagt ses på kontoret och spela spel kl. 11-13 imorgon,
innan vi gemensamt går till Botaniska. Bara tre har sagt att de kommer till kontoret.
Vi kommer lära och spela andra halvan (de sista 49 korten) av växt-spelet, vilket kommer vara tävlingsgren på OSAMS. Här finns nu även trevliga pussel, ett med Sverige och djur kommer också tävlas i på osams.se. Jag kan sälja pusslet till självkostnadspris till de som kommer hit och ev. skall vara med på OSAMS, men jag skickar det inte.
Fler aspergare är alltså välkomna hit imorgon, men om ni inte varit på Andets kontor tidigare, så maila mig (tor@andet.se) för vägbeskrivning.
innan vi gemensamt går till Botaniska. Bara tre har sagt att de kommer till kontoret.
Vi kommer lära och spela andra halvan (de sista 49 korten) av växt-spelet, vilket kommer vara tävlingsgren på OSAMS. Här finns nu även trevliga pussel, ett med Sverige och djur kommer också tävlas i på osams.se. Jag kan sälja pusslet till självkostnadspris till de som kommer hit och ev. skall vara med på OSAMS, men jag skickar det inte.
Fler aspergare är alltså välkomna hit imorgon, men om ni inte varit på Andets kontor tidigare, så maila mig (tor@andet.se) för vägbeskrivning.
- TORatANDET
Jag kommer troligen till kontoret strax före eller exakt 11:00. 95 % säkert. 99,999... % att jag kommer till botaniska (kan ju bryta ett ben eller liknande...).
- Bror Duktig
- Anslöt: 2008-07-18