Att hitta på i Stockholm
10 inlägg
• Sida 1 av 1
Att hitta på i Stockholm
Planerar att nu juni att besöka Stockholm och testa deras utbud av uteställen
Någon som vet något bra ställe i centrala Stockholm att gå ut på?
Tänkte även höra om det är någon som är intresserad av att hänga med ut då?
Någon som vet något bra ställe i centrala Stockholm att gå ut på?
Tänkte även höra om det är någon som är intresserad av att hänga med ut då?
Re: Att hitta på i Stockholm
Betyder gå ut att gå ut o äta så är jag med, jag vet ställen med helt klart god mat.
Eller tänker du på att gå ut som i att gå till bar eller dansställen där man dricker sig full?
Eller tänker du på att gå ut som i att gå till bar eller dansställen där man dricker sig full?
Jag visar dig gärna huvudstaden, eller valda delar av den. Säg vad du är intresserad av bara. Vad har du för ålder och kön förresten? "Hen" får höra av sig igen.
Till nano:
Jag hade tänkt något ute ställe i centrala Stockholm som serverar god mat och samtidigt ta någon öl till maten.
Till Freddy D:
Jag är tjej på 31 år
Hade tänkt något uteställe i Centrala Stockholm som serverar god mat.
Senare eventuellt gå till något diskotek/bar
Har du några ställen att rekommendera?
Jag hade tänkt något ute ställe i centrala Stockholm som serverar god mat och samtidigt ta någon öl till maten.
Till Freddy D:
Jag är tjej på 31 år
Hade tänkt något uteställe i Centrala Stockholm som serverar god mat.
Senare eventuellt gå till något diskotek/bar
Har du några ställen att rekommendera?
Kvarnen på söder är bra. Men ofta VÄLDIGT mycket folk dock, på helgerna. Aspieträffarna på Vasa´s är trevliga, men de är bara var fjärde vecka tror jag. Nästa gång är väl 29 maj.
God mat då föreslår jag Rimini på Hornsgatan i höjd med Hornstull eller Greken på hörnet ovanför Katarinabacken, bägge ställena är väldigt lugna och har god mat.
Bägge ställena serverar både öl och vin till maten om man vill.
Bägge ställena serverar både öl och vin till maten om man vill.
att gå ut verkar skoj, dock är jag 10år yngre så det skulle kanske bara bli konstigt
wow åldersracism på hög nivå, låter bara som ett biligt sätt att komma undan! vad spelar 10 år för roll om 100 år?bittin skrev:att gå ut verkar skoj, dock är jag 10år yngre så det skulle kanske bara bli konstigt