15 Maj öppnar servrarna för Diablo 3!
27 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
15 Maj öppnar servrarna för Diablo 3!
Då har äntligen Blizzard Entertainment släppt datumet för Diablo 3. Datumet då Diablo 3 servrarna öppnar är 15 Maj.
Någon mer än jag som kommer spela det?
Någon mer än jag som kommer spela det?
Re: 15 Maj öppnar servrarna för Diablo 3!
jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag
Nja. Kommer avvakta. Är inte så förtjust i att pejja varje månad för ett spel. Dessutom kan man köpa saker i spelet vilket i praktiken innebär att man måste göra det...
Moggy skrev:Nja. Kommer avvakta. Är inte så förtjust i att pejja varje månad för ett spel. Dessutom kan man köpa saker i spelet vilket i praktiken innebär att man måste göra det...
Diablo 3 kommer inte kosta varje månad.
Jodå! Tankat hem det, men får vänta tills launchen.
- earlydayminer
- Anslöt: 2008-03-11
Annual Pass här från WoW så får det gratis. Clienten är hemtankad och klar. Nu är de bara datumet kvar!
Skaffade också annual pass medans jag kollade på blizzcon så kommer självfallet att pröva det.
Testade ni Open Beta under helgen? Fy fan vad roligt det var!
Önskade att det fanns mer att göra dock.
Önskade att det fanns mer att göra dock.
- earlydayminer
- Anslöt: 2008-03-11
Jag skall definitivt spela det. Har bara svårt att bestämma mig för om jag skall köpa Collector's Edition eller inte.
Ingen annan som tyckte att det mest var en Diablo 2 med lite bättre grafik?
matgar skrev:Ingen annan som tyckte att det mest var en Diablo 2 med lite bättre grafik?
Många klagar just på att det inte är tillräckligt likt Diablo 2. Visst, likheterna är där, det är ju en uppföljare trots allt men det är mycket som skiljer också.
Moggy skrev:Vad är skillnaden mellan CE och vanliga?
Först och främst får man en stor låda istället för en sunkig dvd-fodral, jag köper CE bara för det .
I lådan finns, förutom spelet, en skiva med musik, en bok med concept art, en diablo-skalle med usb-minne-soulstone i pannan med Diablo 2 och expansionen. I själva spelet får man inte så mycket extra, bara lite utseendeprylar och en pet till WoW, man får inga supervapen eller liknande.
matgar skrev:Ingen annan som tyckte att det mest var en Diablo 2 med lite bättre grafik?
Jo
We became aware of an issue affecting the previously available German and EU English versions of the digital install downloader for Diablo III, which would not download all the necessary files. If you've pre-downloaded the digital version of the game in these languages before 10:00 AM CEST (9:00 AM GMT) on Saturday May 12, you must obtain the new downloaders to be able to install properly once the game is released on May 15. We apologize for the inconvenience, and ask that you please let friends and acquaintances know so they can begin downloading the working installer that's now available.
Obtain the new Diablo III digital downloader using the links below
Point the download save at the same directory as before
The folder in question is your main game data folder. If you have the game downloaded to D:\Games\Diablo-III-8370-enGB-Installer, please point the download to D:\Games\. Do not use the automatically generated folder containing the installation files (i.e. do not use the directory D:\Games\Diablo-III-8370-enGB-Installer as this is the one created by the downloader).
If you chose the correct directory only 50MB will need to be downloaded to fix your install, otherwise you'll re-download the entire ~7.6GB
http://eu.battle.net/support/en/blog/4417006
New EU English Installer
New EU English Installer (MAC)
Moggy skrev:http://i.imgur.com/bOiI2.jpg
En som hårdsatsar.
Hehe...
Ser inget ovanligt i den bilden.
Moggy skrev:http://i.imgur.com/bOiI2.jpg
En som hårdsatsar.
Moggy det är ju för fan vår ut o jaga brudar istället
mikka skrev:Va tycker ni som spelat(ej betan)? Lika bra som LOD?
Ja, hittills, gillar det starkt!
Jag gillar det.
Btw nån annan en jag som hamnade på US servrar när ni skapade eran första hero?
Verkar inte som man kan byta mellan US och EU förrens man skapat sin första hero, och då gäller det ju att byta direkt och skapa en ny hero om man inte vill fortsätta spela med hög latency.
Btw nån annan en jag som hamnade på US servrar när ni skapade eran första hero?
Verkar inte som man kan byta mellan US och EU förrens man skapat sin första hero, och då gäller det ju att byta direkt och skapa en ny hero om man inte vill fortsätta spela med hög latency.