Middagskväll, Vasa's, Stockholm, 1/5
25 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Middagskväll, Vasa's, Stockholm, 1/5
Det väl beprövade upplägget enligt höst/vår-versionen - vi ses vid Odenplans t-baneutgång utanför spärrarna, kl 19.00. Går bort till Vasa's till 19.15.
Notera att det denna gång är helgdag, så Vasa's har öppet som en söndag i stället för som en tisdag. De har öppet, men stänger en timme tidigare, 23.00, och de dukar inte fram någon tex mex-buffé. Utan det blir alltså bara mat enligt deras ordinarie meny. (Som kan ses här)
Anmäl intresse att komma, här i tråden, eller via pm eller mail, så jag får en uppfattning om hur många vi blir. Bord bokat för upp till 14 pers vid våra stambord, om alla ska sitta bra. Vi har klämt in 17 vid dessa bord en gång.
Jag lämnar inte någon garanti för att jag har ork att ringa Vasa's och (försöka) boka till bord för fler, om så skulle behövas. Vi får se på måndag-tisdag hur vi ligger till, och hur jag mår just då! (Håll koll på hur många som redan anges vara anmälda när du hittar tråden.)
Just nu ungefär tre anmälda inklusive mig själv.
Notera att det denna gång är helgdag, så Vasa's har öppet som en söndag i stället för som en tisdag. De har öppet, men stänger en timme tidigare, 23.00, och de dukar inte fram någon tex mex-buffé. Utan det blir alltså bara mat enligt deras ordinarie meny. (Som kan ses här)
Anmäl intresse att komma, här i tråden, eller via pm eller mail, så jag får en uppfattning om hur många vi blir. Bord bokat för upp till 14 pers vid våra stambord, om alla ska sitta bra. Vi har klämt in 17 vid dessa bord en gång.
Jag lämnar inte någon garanti för att jag har ork att ringa Vasa's och (försöka) boka till bord för fler, om så skulle behövas. Vi får se på måndag-tisdag hur vi ligger till, och hur jag mår just då! (Håll koll på hur många som redan anges vara anmälda när du hittar tråden.)
Just nu ungefär tre anmälda inklusive mig själv.
Re: Middagskväll, Vasa's, Stockholm, 1/5
Och då är vi femton anmälda, ganska precis vad som får plats vid de ordinarie borden, så att nya besökare i tråden från och med nu är införstådda med det. (Se första inläggets info.)
Jag kommer om matgar kommer. Tar förhoppningsvis med mig min ex-fru också.
Var snälla mot oss.
Var snälla mot oss.
På grund av energikaos i oss bägge två, så orkar vi inte komma och vara sociala i kväll, så därför lämnar vi återbud, busmyran och jag.
Mycket sannolikt blir nu helt sannolikt. Bekräftar att jag kommer.
Om det är till någon nytta här i tråden, så meddelas på detta sätt att "arrangören" torde ankomma till mötesplatsen ganska precis vid sjuslaget. Sitter på pendeltåg som anlöper å centralstarionen 18.48.
Jag åker nu också.. ska bli kul att träffa lite folk ifrån forumet. Får se om jag hittar er.. om inte annat så är jag den tjocka killen i svart.
När du kommer in genom entrén så gå direkt till höger, sväng sedan vänster, gå nerför en liten trappa, sen håller du höger igen och så sitter vi längst bort åt vänster.
Jag hoppas ni kommmer nästa gång för jag vill träffa er båda, och ni behöver inte bjuda mig på mat hellerAspie80 skrev:På grund av energikaos i oss bägge två, så orkar vi inte komma och vara sociala i kväll, så därför lämnar vi återbud, busmyran och jag.
Tack allihopa för gott sällskap. Min finlemmade vän hälsar att hon hade det riktigt trevligt igår!