Spam-PM
6 inlägg
• Sida 1 av 1
Spam-PM
Moderator: Idag dök det upp en användare vid namn blessing, denne medlem skickade likalydande PM till ett antal medlemmar (vi vet inte hur många) som var ett uppenbart SPAM. Minst fyra olika användare har fått samma PM (säkerligen flera).
Jag inaktiverade blessing så fort jag upptäckte tilltaget samt tömde dennes utkorg, vilket innebär att flera av er kommer att hitta ett raderat PM i er inkorg från blessing.
För att ta bort det meddelandet så kan man markera kryssrutan bredvid detta PM och välja Ta bort markerade samt klicka OK längst ner på sidan med inkorgen.
Jag inaktiverade blessing så fort jag upptäckte tilltaget samt tömde dennes utkorg, vilket innebär att flera av er kommer att hitta ett raderat PM i er inkorg från blessing.
För att ta bort det meddelandet så kan man markera kryssrutan bredvid detta PM och välja Ta bort markerade samt klicka OK längst ner på sidan med inkorgen.
Re: Spam-PM
Vad skrev denne i PM:et ..? eller vad det rörde det sig om..
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
Admin
I profilen står så här
Resten kan ni nog räkna ut ungefär...
I profilen står så här
Jag är en snygg kvinna söker för en mycket lång tid relation eller giftermål Här kan du kontakta mig med min e-postadress(**** borttagen e-postadress ****) Jag kommer att vänta på ditt svar
Titti skrev:Admin
I profilen står så härJag är en snygg kvinna söker för en mycket lång tid relation eller giftermål Här kan du kontakta mig med min e-postadress(**** borttagen e-postadress ****) Jag kommer att vänta på ditt svar
Någon som utger sej för att vara Ryska och har en sjuk gammal mamma som behöver en dyr operation eller något annat tragiskt för att lura av pengar utav någon naiv stackare?
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter