Blanketter.
7 inlägg
• Sida 1 av 1
Blanketter.
Ett litet tips angående blanketter.
Tänker att det kanske är fler än jag som avskyr att fylla i blanketter. Ett enkelt sätt att göra det smidigare för sig själv är att ta en kopia på den ifyllda blanketten och spara den. Så gör jag med alla återkommande papper, som tex ansökan om bostadstillägg. Då slipper jag fundera varje gång över vilka bilagor som ska med, och hur det nu var allt skulle fyllas i.
Tänker att det kanske är fler än jag som avskyr att fylla i blanketter. Ett enkelt sätt att göra det smidigare för sig själv är att ta en kopia på den ifyllda blanketten och spara den. Så gör jag med alla återkommande papper, som tex ansökan om bostadstillägg. Då slipper jag fundera varje gång över vilka bilagor som ska med, och hur det nu var allt skulle fyllas i.
- pointblank
- Anslöt: 2006-11-12
Re: Blanketter.
Men att ta kopior är ytterligare ett besvär, ytterligare ett administrativt-praktiskt krux. I synnerhet om man inte har erforderlig kopieringsapparatur hemma.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Man kommer ju inte ifrån att behöva fylla i den första gången ändå.
Om man inte har någon som kan hjälpa till förstås, hmm jag får melt-down av blanketter. Speciellt om de är skrivna i typ textstorleck 3. Som så många av dem är.
Om man inte har någon som kan hjälpa till förstås, hmm jag får melt-down av blanketter. Speciellt om de är skrivna i typ textstorleck 3. Som så många av dem är.
Miche skrev:Hyfsad kamera?
Nix.
Jag tycker att teknik/elektronik är smärtsamt ointressant.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10