Tex mex-buffé, Vasa's, Stockholm, 3/4
31 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Hoppsan, sen tråd igen...
Det väl beprövade upplägget enligt höst/vår-versionen - vi ses vid Odenplans t-baneutgång utanför spärrarna, kl 19.00. Går bort till Vasa's till 19.15.
Anmäl intresse att komma, här i tråden, eller via pm eller mail, så jag får en uppfattning om hur många vi blir. Bord bokat för upp till 14 pers vid våra stambord, om alla ska sitta bra. Vi har klämt in 17 vid dessa bord en gång.
Jag lämnar inte någon garanti för att jag har ork att rings Vasa's och (försöka) boka till bord för fler, om så skulle behövas. Vi får se på måndag-tisdag hur vi ligger till, och hur jag mår just då!
Just nu ungefär tre anmälda inklusive mig själv.
Det väl beprövade upplägget enligt höst/vår-versionen - vi ses vid Odenplans t-baneutgång utanför spärrarna, kl 19.00. Går bort till Vasa's till 19.15.
Anmäl intresse att komma, här i tråden, eller via pm eller mail, så jag får en uppfattning om hur många vi blir. Bord bokat för upp till 14 pers vid våra stambord, om alla ska sitta bra. Vi har klämt in 17 vid dessa bord en gång.
Jag lämnar inte någon garanti för att jag har ork att rings Vasa's och (försöka) boka till bord för fler, om så skulle behövas. Vi får se på måndag-tisdag hur vi ligger till, och hur jag mår just då!
Just nu ungefär tre anmälda inklusive mig själv.
Re: Tex mex-buffé, Vasa's, Stockholm, 3/4
Kommer sannolikt vara i Norrköping och hjälpa en forumist att flytta såvida inte det hela går fort, i så fall kommer jag
Vet mera samma dag, får se om det finns någon plats kvar då ifall jag kan.
Vet mera samma dag, får se om det finns någon plats kvar då ifall jag kan.
Kommer
En fråga till swdnrls i första hand:
Området längs floden Lena från Jakutsk till Norra Ishavet borde väl kunna räknas som vildmark? Kan det finnas någon eller några medlemmar i Vildmarksautisterna som skulle vara intresserade av en flodkryssning Jakutsk - Norra Ishavet? Eller är det inte vildmarksliv i rätt bemärkelse med en bekväm kryssning genom vildmark?
Området längs floden Lena från Jakutsk till Norra Ishavet borde väl kunna räknas som vildmark? Kan det finnas någon eller några medlemmar i Vildmarksautisterna som skulle vara intresserade av en flodkryssning Jakutsk - Norra Ishavet? Eller är det inte vildmarksliv i rätt bemärkelse med en bekväm kryssning genom vildmark?
Mats skrev:Vildmarksautisterna
Det låter intressant. Har aldrig hört talas om det förut.
Mats skrev:Kommer
En bekväm kryssning kanske inte är det första de tänker på i Vildmarksautisterna, men området som sådant kring Jakutsk i Sibirien, med något av världens mäktigaste vildmark skulle nog kunna attrahera dem. Jag ska fråga deras ordförande nästa gång jag träffar henne.
Jag skulle gärna komma.
Är dock lite osäker på om jag verkligen kommer till skott.
Är dock lite osäker på om jag verkligen kommer till skott.
Miche skrev:Vid den tiden brukar bara några ha gått!
Gör henne inte besviken nu när hon tänkt dyka upp, om än lite senare.