Blonde Chick Explains MPH
11 inlägg
• Sida 1 av 1
Re: Blonde Chick Explains MPH
Skrämmande och jag tycker att mina systrar är extremt dåliga på matte. De kommer inte i närheten av det här men de är blonda.
Jag är inte blond men jag fattade ingenting ändå. Och jag är sjukt usel på matte.
Blonde Chick Explains MPH
Är det bara jag som störde mig på att tjejens kille filmade och la ut skiten på internet för förnedran istället för att förklara för henne?
Jag orkade inte kolla klart på videon, blev mest upprörd över att det amerikanska utbildningssystemet uppenbarligen misslyckats igen.
Jag orkade inte kolla klart på videon, blev mest upprörd över att det amerikanska utbildningssystemet uppenbarligen misslyckats igen.
matgar skrev:Är det bara jag som störde mig på att tjejens kille filmade och la ut skiten på internet för förnedran istället för att förklara för henne?
Ja.
Men bara för att mätaren visar att man kör 80 km i timmen tex innebär ju inte det automatiskt att det är helt korrekt. Mätare visar ju fel ibland. Så om bilens mätare visar 80 men bilen går låt säga 72, då är man ju inte framme på en timme. Eller inte fan vet jag.
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
Haha! sugrövmanövern:
Så jävla bra svar det!
Så jävla bra svar det!
- earlydayminer
- Anslöt: 2008-03-11
matgar skrev:Är det bara jag som störde mig på att tjejens kille filmade och la ut skiten på internet för förnedran istället för att förklara för henne?
Haha nä, jag hoppas att hon iallafall var smart nog att dumpa honom efter det tilltaget
Nej jag blev äcklad. Lite smått. Vet ju dock inte om hon var med på det.
Men hur som helst finns det drösar med manliga drägg där ute som jag... *censur*