Delning av nya fria...
20 inlägg
• Sida 1 av 1
Delning av nya fria...
Som det är nu så är nya fria fyllt av trams-trådar snarare än en fri diskussion. Jag föreslår att fri delas i två delar som man för sakens skull kan kalla för Trams och Smart. (Eller nåt annat)
I "Trams" kan man snacka trattar i röven bäst man vill, medan man i "Smart" kan diskutera vettiga saker men ta ut svängarna om man vill.
Vad tycks om idén?
I "Trams" kan man snacka trattar i röven bäst man vill, medan man i "Smart" kan diskutera vettiga saker men ta ut svängarna om man vill.
Vad tycks om idén?
Senast redigerad av nitro2k01 2011-05-04 11:46:13, redigerad totalt 1 gång.
Jag tror att problemet kommer att lösa sig av sig självt. Folk kommer att tröttna på tramstrådarna på samma sätt som folk till slut tröttnade på rasbiologitrådarna som ett tag dominerade Fri.
Senast redigerad av Mats 2011-05-04 11:46:13, redigerad totalt 1 gång.
Ingen orsak till panik.
Trams eller allvar är också en tyckefråga. Allt är inte alltid vad det ser ut att vara. Gäller åt båda håll.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Själv vill jag påstå att det ofta har funnits bra mycket mer vett i en tramstråd än i en föregivet seriös.
Dessutom kan jag ju hota med att kräva en delning av Fri så att vi som vill kunna diskutera vad som helst hur som helst utan att för den skull med flit bära oss illa åt mot varandra kan få göra det utan att få stämningen nerskitad och energin tjuvad av folk som vill bära sig illa åt med flit.
Jag menar, om Fri skulle delas så finns det nog folk som vill ha ett ord med i laget om hur...
Trams eller allvar är också en tyckefråga. Allt är inte alltid vad det ser ut att vara. Gäller åt båda håll.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Själv vill jag påstå att det ofta har funnits bra mycket mer vett i en tramstråd än i en föregivet seriös.
Dessutom kan jag ju hota med att kräva en delning av Fri så att vi som vill kunna diskutera vad som helst hur som helst utan att för den skull med flit bära oss illa åt mot varandra kan få göra det utan att få stämningen nerskitad och energin tjuvad av folk som vill bära sig illa åt med flit.
Jag menar, om Fri skulle delas så finns det nog folk som vill ha ett ord med i laget om hur...
Senast redigerad av Zombie 2011-05-04 11:46:13, redigerad totalt 1 gång.
Visst. I skitsnackstråden har man exempelvis diskuterat människors lika värde....
Senast redigerad av Bjäbbmonstret 2011-05-04 11:46:13, redigerad totalt 1 gång.
- Bjäbbmonstret
- Anslöt: 2007-11-15
En sak att notera att även om det har blivit lite väl många trådar på sistone som av titeln att döma är rena tramstrådar, så är många av dessa betydligt mera intellektuellt stimulerande än många av de (förmodat) seriösa trådarna. Och intellektuell stimulans är väl något som hör hemma på ett AS-forum.
Senast redigerad av Kvasir 2011-05-04 11:46:13, redigerad totalt 1 gång.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter