Tex mex-buffé, Vasa's, Stockholm, 6/3
22 inlägg
• Sida 1 av 1
Tex mex-buffé, Vasa's, Stockholm, 6/3
Äsch då, sen tråd igen...
Det väl beprövade upplägget enligt höst/vår-versionen - vi ses vid Odenplans t-baneutgång utanför spärrarna, kl 19.00. Går bort till Vasa's till 19.15.
Anmäl intresse att komma, här i tråden, eller via pm eller mail, så jag får lite känsla för hur många vi blir. Bord bokat för ca 12-14 pers i normalfallet, och det brukar som sagt räcka på sistone.
Just nu ungefär tre anmälda inklusive mig själv.
Det väl beprövade upplägget enligt höst/vår-versionen - vi ses vid Odenplans t-baneutgång utanför spärrarna, kl 19.00. Går bort till Vasa's till 19.15.
Anmäl intresse att komma, här i tråden, eller via pm eller mail, så jag får lite känsla för hur många vi blir. Bord bokat för ca 12-14 pers i normalfallet, och det brukar som sagt räcka på sistone.
Just nu ungefär tre anmälda inklusive mig själv.
Re: Tex mex-buffé, Vasa's, Stockholm, 6/3
Cirka nio anmälda... fyra tillkomna i tråden och två via andra kanaler.
Cirka tolv, då. Två nya i tråden, och en av de anmälda via andra kanaler har även skrivit i tråden... och så har en ytterligare anmälan kommit på annat håll...
Mr Wise Guy i alla fall i Stockholm kommer kanske oxå att närvara. Vet inte hur det blir med RK. Som oxå har tid då --- såklart
Måste tyvärr avboka.
Behöver kvällen till att fixa hemma inför badrumsrenoveringen
Som startar på onsdag morgon.
Ha en trevlig kväll på tisdag
Behöver kvällen till att fixa hemma inför badrumsrenoveringen
Som startar på onsdag morgon.
Ha en trevlig kväll på tisdag
Hm, hur många platser finns det? Jag kommer gärna om det inte är fullt. Jag kan ju komma dit och chansa, så får jag väl se om jag blir utkastad.
Agneta
Agneta
Det är 16 anmälda nu, 17 med Agnet_a, så det är precis så att det kan gå med mycket god vilja att pressa in alla vid våra vanliga bord, men det finns absolut inte plats för fler nu vid stamborden.
Och jag har alltså inte garanterat något om att försöka ringa och boka fler bord vid behov av det. Ofta har jag mått bra nog att orka göra det när det behovet visat sig föreligga, men jag har mycket över mig just nu, så den här veckan känns det här ovanligt mycket som rekreation och god mat enbart och inte något jag orkar vara lika mycket arrangör av.
Samtidigt kan ju alltid vilken anmäld som helst få förhinder och utebli, så visst kan man chansa. Men Vasa's har på sistone ofta haft rejält fullt just våra tisdagar. För fyra veckor sedan behövde vi ett bord till och det löste sig precis, och då hade jag händelsevis varit där veckan innan i ett sällskap med bara tre och kunde se ett närmast halvtomt Vasa's, så världen utanför verkar ha lyckats pricka in just "våra" tisdagar...
Och jag har alltså inte garanterat något om att försöka ringa och boka fler bord vid behov av det. Ofta har jag mått bra nog att orka göra det när det behovet visat sig föreligga, men jag har mycket över mig just nu, så den här veckan känns det här ovanligt mycket som rekreation och god mat enbart och inte något jag orkar vara lika mycket arrangör av.
Samtidigt kan ju alltid vilken anmäld som helst få förhinder och utebli, så visst kan man chansa. Men Vasa's har på sistone ofta haft rejält fullt just våra tisdagar. För fyra veckor sedan behövde vi ett bord till och det löste sig precis, och då hade jag händelsevis varit där veckan innan i ett sällskap med bara tre och kunde se ett närmast halvtomt Vasa's, så världen utanför verkar ha lyckats pricka in just "våra" tisdagar...