Jag har ett önskemål.
14 inlägg
• Sida 1 av 1
Jag har ett önskemål.
Jag saknar instutionsvideor på hur man laddar in bildfiler och musikklipp på forumet. det kan va tex youtubeklipp på musiktrådarna.
Är det någon forummedlem (Det kan egentligen va vem som helst) som känner sig ha tid över och ej är för blyg till att spela in hur man gör. Denna infon skulle sen kunna ligga under denna avd. tex. i en låst tråd som ej är öppen för att lägga kommentarer i.
Är det någon forummedlem (Det kan egentligen va vem som helst) som känner sig ha tid över och ej är för blyg till att spela in hur man gör. Denna infon skulle sen kunna ligga under denna avd. tex. i en låst tråd som ej är öppen för att lägga kommentarer i.
Re: Jag har ett önskemål.
Här är en guide till det som jag misstänker att är orsaken till den här tråden. Det är ingen video, men det är det bästa jag kunde åstadkomma för tillfället.
Angående youtubevideon så kopierar du adressen till sidan och sätter den mellan youtube-taggarna.
Angående youtubevideon så kopierar du adressen till sidan och sätter den mellan youtube-taggarna.
Dagobert skrev:När du kommer till norrköpingslokalen kan nån visa dig, kullan.
Oki
Tack Meppe, du gav mig just idéer till förbättrade instruktioner som jag ska försöka genomföra.
Inte ens med img funkar det för mig. kullan ska inte posta några bildfiler. Det är bara så.
Det kan jag inte heller tyvärr. Så jag ger nog upp. jag inser mina begränsningar och nu är det stopp.
Klickar du på förhandsgranska och konstaterar att bilden inte visas? Skippa det och klicka på skicka. Om du gör som tidigare kommer bilden inte att visas, men jag kan den vägen hjälpa dig att få den synlig.
sedan undrar jag hur man får en URL-adress. Jag trycker på youtube men jag kan ju inte skriva Von Benzo- Radio. Det finns ju typ 10 klipp med samma namn och hur vet systemet vilket som är rätt?
http://www.aspergerforum.se är det här forumets url. Du kopierar från adressfältet.
Nån sån adress hittar jag inte på youtube. Det står ingenstans nu sen dom gjort om det.
Det ska inte stå i youtube. Du får den från det där fältet man skriver youtube.com i när man ska besöka sidan. På de allra flesta webläsare är det en stor ruta ovanför sidan.
Här är en bildguide.
Här är en bildguide.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter