Finns det några bra kontaktsidor för aspergare?
51 inlägg
• Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Finns det några bra kontaktsidor för aspergare?
Testade aspergerkontakt.jinity.com för ett tag sedan, men den är borta. Så jag undrar om det finns någon annan kontaktsida som är bra?
Gärna något specifikt för aspies.
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
Re: Finns det några bra kontaktsidor för aspergare?
plåtmonster skrev:Testade aspergerkontakt.jinity.com för ett tag sedan, men den är borta. Så jag undrar om det finns någon annan kontaktsida som är bra?
kontakt-onskas-del-2-t19186.html
- Fighterbabe
- Anslöt: 2007-10-26
plåtmonster skrev:Testade aspergerkontakt.jinity.com för ett tag sedan, men den är borta. Så jag undrar om det finns någon annan kontaktsida som är bra?
Det var extremt dött där. Ett antal enormt ljusskygga personer typ. Likabra de lade ner den.
treeman skrev:plåtmonster skrev:Testade aspergerkontakt.jinity.com för ett tag sedan, men den är borta. Så jag undrar om det finns någon annan kontaktsida som är bra?
Det var extremt dött där. Ett antal enormt ljusskygga personer typ. Likabra de lade ner den.
Där fanns en del aktiva de första åren men sen dog det ut,det var nästan aldrig nån som skrev till mig där men jag skrev till några och fick svar.
Det verkar vara vanligt på många sajter att man sitter och väntar på att andra skall skriva i stället för att själv ta kontakt.
Moderator: Reparerade citatet.
- tvilling99
- Anslöt: 2007-05-07
AspergerKontakt var mer för blyga aspergare som främst ville ha kontakt via pm el msn, men inte var så intresserade av att diskutera i öppna trådar.
Men folk blir ju vänner och mer ändå här på AF också, så jag antar att det sker en del pm-växling här med.
Den enda sajt jag annars kommer på är Bokstavsfolk: http://bokstavsfolk.ifokus.se/
Men folk blir ju vänner och mer ändå här på AF också, så jag antar att det sker en del pm-växling här med.
Den enda sajt jag annars kommer på är Bokstavsfolk: http://bokstavsfolk.ifokus.se/
Alien skrev:Men folk blir ju vänner och mer ändå här på AF också, så jag antar att det sker en del pm-växling här med.
japp! här gick det att få tag på bra livspartner. (fast nu har jag redan lagt beslag på henne)
Fenren skrev:Alien skrev:Men folk blir ju vänner och mer ändå här på AF också, så jag antar att det sker en del pm-växling här med.
japp! här gick det att få tag på bra livspartner. (fast nu har jag redan lagt beslag på henne)
Hihi
Hur kom det sig att det blev just henne du PM:a ?
- plåtmonster
plåtmonster skrev:Så jag undrar om det finns någon annan kontaktsida som är bra?
Nej. Det finns inga bra kontaktsidor som är riktade till aspergare.
plåtmonster skrev:Hur kom det sig att det blev just henne du PM:a ?
Det var för att jag var roligast, sexigast, sötast och smartast.
Jag hittade en flickvän här på forumet också. Fast vår oändliga kärlek kraschade efter 11 månader.
I really loved that woman...
I really loved that woman...
Kristofer skrev:Nej. Det finns inga bra kontaktsidor som är riktade till aspergare.
Man kan kika efter ställen med en högre andel aspies..
Riktade sidor är det nog ont om.
- plåtmonster
Jag har span på en som jag hittade på ett annat forum jag är medlem på. Nu har jag han på bla. på skype. Vi ska nog träffas efter jag flyttat.
kullan skrev:Jag har span på en som jag hittade på ett annat forum jag är medlem på. Nu har jag han på bla. på skype. Vi ska nog träffas efter jag flyttat.
Hoppas det går vägen
Zirre skrev:kullan skrev:Jag har span på en som jag hittade på ett annat forum jag är medlem på. Nu har jag han på bla. på skype. Vi ska nog träffas efter jag flyttat.
Hoppas det går vägen
Tackar!
Sheyen skrev:Det var för att jag var roligast, sexigast, sötast och smartast.
Tänkte mer om det var ett speciellt inlägg, eller att det var flera. Eller rentav kikade vilka medlemmar som fanns
- plåtmonster
Jag träffade också en tjej via det här forumet, men det har tagit slut sen dess.
Men det verkar finnas ganska många exempel på att det faktiskt händer ibland.
Men det verkar finnas ganska många exempel på att det faktiskt händer ibland.
- storskojaren
- Anslöt: 2008-03-09
plåtmonster skrev:Sheyen skrev:Det var för att jag var roligast, sexigast, sötast och smartast.
Tänkte mer om det var ett speciellt inlägg, eller att det var flera. Eller rentav kikade vilka medlemmar som fanns
Varför skulle han kika runt? Jag syns överallt på forumet, så han hade inte anledning att fortsätta leta. Han fann den bästa snabbt och enkelt.
Sheyen skrev:plåtmonster skrev:Sheyen skrev:Det var för att jag var roligast, sexigast, sötast och smartast.
Varför skulle han kika runt? Jag syns överallt på forumet, så han hade inte anledning att fortsätta leta. Han fann den bästa snabbt och enkelt.
Den bästa för honom.
Hej, måste skriva av mig, det jag inte trodde skulle hända hände. Min flickvän "har lämnat mig". Hon hade sms:at från en kompis telefon , och jag trodde absolut på att det var fejk, att nån bara ville driva med mig så jag skrev -:Känner inte igen numret . Ring mig. Så ringde hennes vän upp och berätta som det var.
Vilket jävla sätt att avsluta ett förhållande, ett av de värsta jag hört hittills...